Tvillinger

MarsMamma2015

Betatt av forumet
Haha, nå går jeg rundt og har fått for meg at det er nødt til å være 2 i magen!! Kjenner liv både i øst og vest samtidig og i hytt og pine, har tatt byks i sf mål (jordmor) og hører hjertelyd med doppler'n min både på høyre og venstre side. Det morsomme er at jeg vet jo at det er umulig. Vi har vært på 3 (!!) ultralyder (uke 7, 12 og 18), så selvfølgelig er det bare en.
Men alt en skal gå rundt å få for seg, da! ;) Det er jo litt festlig..

Hærlig å kjenne at h*n beveger seg så mye da.. :) selv tror jeg at jeg har en fotballspiller, bokser og spydkaster i magen.. vondt i ribbeina og generelt overalt når han holder på! Men utrolig godt å kjenne at han er så aktiv :)

Haha! Tanken har streifet meg og til tider :) føles som om det er bevegelser overalt i magen samtidig.. Hehe. Men, jeg har vært på 6-7 ultralyder, så føler meg ganske så trygg på at det kun er en der inne :D

Så artig med to! Jeg synes det er nok med en som hopper opp og ned, sparker fortball, svømmer og ror der inne :D
En del som trodde at jeg skulle få tvillinger fordi magen ble stor ganske så fort. Men etter to ultralyder er jeg ganske sikker på at det bare er en :)

Ja, det er mange "Oi, så stor du er!" - og så sier andre "Du er jammen ikke stor!". Mange meninger ute og går. Hvor får de det fra? :P
Hehe, godt å høre at jeg ikke er alene ;) Utrolig morsomt at det er så mye liv i magen da, det skal jeg nyte (og håpe at roer seg noe etter hvert som hun vokser, hehe ;) )

så selvfølgelig er det bare en.
Hihi, det så jeg faktisk ikke, men trodde du hadde to i magen ;)
Men ja, det føles noen ganger som om det enten er tvillinger eller en blekksprut der inne :p

Jeg har tvillinger i magen :) MYE liv til tider!!!! :D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp