Tvillinger!

ja, "endelig snart mamma" skal ha det :)

Og du har nesten ikke symptomer? Hvordan fant du ut at det var to da? Ultralyd? Eller kom det i etterkant? :)
Ikke jeg som skal ha tvillinger... Men hun som kaller seg "endelig snart mamma", også har hun bilde av et ultralyd bilde med to bebiser som profilbilde :) Mener hun venter to små nå...

Ser du ikke får mye svar her, men jeg har tvillinger fra før, eneggede gutter som nå er 4 1/2 år:)

Jeg er gravid med tvillinger;) skal du ha også?

Jeg vet ikke.. Jeg har bare en skikkelig rar følelse :p Men, intuisjonen min kan ikke være særlig pålitelig, for jeg trodde jenta vår skulle bli en gutt helt til hun var født :p Det er bare det at jeg er helt sikker på at det er to.. Uten at jeg har noen symptomer på det..

Hvordan fant du ut at det var to hos deg? Og hvor tidlig merket du babymagen? :)

Jeg var på ul i uke 7 pga tidligere MA (ville se at det var liv), og da fant vi det ut. ellers har jeg slitt med ekstrem svangerskapskvalme (innlagt på sykehus). Dette blir våre første, så vet ikke om jeg reagerer annerledes på at det er to kontra en.
Har noen kg for mye og har i tillegg hittil gått ned i vekt pga kvalmen. Men nå merker jeg magen og i dag er jeg 13+5. Har synes det periodevis andre dager også, men da tror jeg bare at jeg var vært oppblåst;)

når skal du på ul da?

Jeg var på ul i uke 7 pga tidligere MA (ville se at det var liv), og da fant vi det ut. ellers har jeg slitt med ekstrem svangerskapskvalme (innlagt på sykehus). Dette blir våre første, så vet ikke om jeg reagerer annerledes på at det er to kontra en.
Har noen kg for mye og har i tillegg hittil gått ned i vekt pga kvalmen. Men nå merker jeg magen og i dag er jeg 13+5. Har synes det periodevis andre dager også, men da tror jeg bare at jeg var vært oppblåst;)

når skal du på ul da?

Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt, men jeg har begynt å få litt mage.. Ikke mye, men MYE tidligere enn forrige gang! Jeg har ikke bestilt noen tidlig ultralyd, men legen jeg skal til er gynekolog, så jeg får nok en ultralyd for å sjekke både hvor mange det er inni der samt hvor langt jeg er på vei :)

Men siden jeg er midt i eksamensstyr blir det nok ikke før om 14-dager og da er jeg vel ca 12 uker på vei.. Tror jeg!

Det blir spennende å se om det er 1 eller 2 - eller 3 der inne da:)
Du får holde meg oppdatert! Jeg har forsøkt å etterlyse andre som venter tvillinger her inne i oktober, men foreløpig har det ikke dukket opp noen. Så hadde passet bra om det ble deg:)

Det blir spennende å se om det er 1 eller 2 - eller 3 der inne da:)
Du får holde meg oppdatert! Jeg har forsøkt å etterlyse andre som venter tvillinger her inne i oktober, men foreløpig har det ikke dukket opp noen. Så hadde passet bra om det ble deg:)

Tre? Nei, da hadde jeg fått kjempesjokk :p Huff, tørr ikke tenke tanken engang ;)
Jeg skal holde deg oppdatert! Når det først er dobbelt lykke er det morsomt å ha noen i samme situasjon :)

Back
Topp