Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, "endelig snart mamma" skal ha det
Ikke jeg som skal ha tvillinger... Men hun som kaller seg "endelig snart mamma", også har hun bilde av et ultralyd bilde med to bebiser som profilbilde Mener hun venter to små nå...Og du har nesten ikke symptomer? Hvordan fant du ut at det var to da? Ultralyd? Eller kom det i etterkant?
Ups! Jeg så bare et-eller-annet-mamma-i-nicket-ditt ser duIkke jeg som skal ha tvillinger... Men hun som kaller seg "endelig snart mamma", også har hun bilde av et ultralyd bilde med to bebiser som profilbilde Mener hun venter to små nå...
fort gjortUps! Jeg så bare et-eller-annet-mamma-i-nicket-ditt ser du
Jeg er gravid med tvillinger skal du ha også?
Jeg var på ul i uke 7 pga tidligere MA (ville se at det var liv), og da fant vi det ut. ellers har jeg slitt med ekstrem svangerskapskvalme (innlagt på sykehus). Dette blir våre første, så vet ikke om jeg reagerer annerledes på at det er to kontra en.
Har noen kg for mye og har i tillegg hittil gått ned i vekt pga kvalmen. Men nå merker jeg magen og i dag er jeg 13+5. Har synes det periodevis andre dager også, men da tror jeg bare at jeg var vært oppblåst
når skal du på ul da?
Det blir spennende å se om det er 1 eller 2 - eller 3 der inne da
Du får holde meg oppdatert! Jeg har forsøkt å etterlyse andre som venter tvillinger her inne i oktober, men foreløpig har det ikke dukket opp noen. Så hadde passet bra om det ble deg