Tvillinger????

Masa90

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016

Magen har vokst en del! jeg er kun 9 uker, å klarer så vidt å skjule det. Kanskje det bor to inni magen, å ikke en??? (klarte ikke å snu bilde :P)

Oi så stor og fin mage du har fått! :) Er dette førstemann?

Ja, førstemann! å hadde ikke særlig stor mage som utgangspunkt, derfor er det en del klær som jeg ikke kan bruke akkuratt nå, hadde ikke tenkt å si det til folk før jeg var 12 uker.
Tror jeg må på shopping :) hehe

Jøss :-) Ja hvem vet, kanskje det er to! Eller så er det én liten luring som spiller deg et puss ;-) Skal du UL før uke 18?

oi oi OI!!!!!!! det blir skikkelig spennede på ul da!!!!!!!
når skal du??? tidlig eller først på ordinær? (merker at jeg nesten forsvinner opp i taket her jeg ble så spent!!) hehehehe

jeg ville jo trodd tvillinger siden magen er så "stor". for du ser jo ikke ut som du til vanlig har noe ekstra på kroppen, så da tenkte jeg at det måtte være noen bebiser som tok plassen hihihi. skikkelig fin mage ihvertfall! min er altfor myk..liksom bare valk. gleder meg til å bli høygravid, da er den ihvertfall hard hehe

Jeg skal ha ul når jeg er 11 uker på vei (8aug)! Min mage er egentli hard ! så det nytter ikke å ta på seg hold-inn strømpebukse eller noe i den dur. Jeg var på ul når jeg var 6 uker på vei, men da sa legen at han trodde det var en, men spiren var bare 2,5 mm så det er veldig vanskelig å se.. Så han kunne ikke garantere noe..  Så vi får se nå 8 aug, hva jordmor sier :) Kan jo vær at jeg vokser mye i begynnelsen og så går det sakte etter dette? :) hehe

Så nydelige du e!!!!
Det kan jo være at magen hopper fort ut pga svai i ryggen eller kort liv osv. men d kan jo være tvillinger også :)
Spennende å se alltså! :)
Kos deg på UL :)

Tusen takk :)
Ja, det kan jo være mange grunner :) Vi får se hva de sier på ul ;)

Oi oi oi, så stor og flott mage, blir spennende å se 8aug da om det kanskje gjemmer seg to inni der :-)

Spennande då :) men eg va akkurat lik når eg venta min første, både legen og meg sjølv va nesten ikkje i tvil, enten va eg lenger på veg en eg trudde, ellers var det fleire inni der!!! Legen min hadde aldri sett noken med så stor mage så tidleg før!!! Den stod rett ut og UMULIG og holde sjult!!! men lille tass`n va aleine og kom når eg trudde!! Nå er eg igjen gravid, og samme "problemet" denne gong, men har heldigvis komt meg nett over 12 veker, så no er det ikkje så farlig!!! Men maaaaangen har sjønnt det lenge :) me er nok forskjellige alle sammen, men klart noken får jo tvillinger og, kanskje du er ein av dei heldige :) skal følge spennt med :)

oiiii :) Sååå fin mage :) Ja, så rart at den er SÅ stor! 

Den må du jo bare vise frem:) Kan jo ikke skjule den?

Oi oi spennende!! Tenk om det skjuler seg to skatter der inne?? :))

Tusen takk for mangen koslige svar :) Grunnen til at jeg ikke vil vise magen enda er pga at jeg føler alt forsatt er usikkert! har hatt to blødninger, der jeg sjekket at det gikk bra den første gangen, men har ikke sjekket den andre(som var en del værre en den første). Har time hos lege 1 aug. Det er så vanskelig å skaffe seg time når både fastlege å gyn har vært/er på ferie. Første gangen gikk jeg på legevakten. Derfor blir det ekstra spennende den 8 aug, for å sjekke at alt rett og slett er ok med spiren min! Jeg har forsatt alle symptom, og magen vokser jo, men bekymret likevel! Men bekymringer er vell en del av svangerskapet?? :)
Jeg får heller ta på meg tettinnsittende topper etter 8 aug, dersom alt går bra :) :)
Jeg er jo sistemann i denne gruppa som blir 12 uker! har termin 28 feb ;) misunner dere som allerede er 12! føler tiden går seint :P hehe!!

Mistanken er blitt til bekreftelse :) det er to små akrobater inni magen min :D

Within skrev:
Så gøy! Grattis :)
Er du klar for dette da eller? må jo ha blitt litt sjokka?Dobbel glede på vei :)

Klar? langt i fra! det var selfølgeli et sjokk! graviditeten var ikke planlagt og jeg er kun 21 år. Vi er selfølgelig glade, men det blir jo dobbelt arbeid og dobble utgifter, å det kan jo bli tøfft!! men dette skal gå fint :) :) er positiv innstilt! :)

Klart dere får det til :) Blir spennende å følge deg og dine små videre. Lykke til!Ja,det blir jo dobbelt av alt,men mest av alt glede,det er jeg sikker på,har venner som har tvillinger,og de har så glede av hverandre etterhvert :)

Oi oi oi!!! Spennende! Forstår også tanken om ekstra av alt, vi venter også første og er egentlig glad det bare er en der inne... MEN jeg har venner som fikk tvillinger første gang, og de sier at de ikke kunne tenke seg å få "bare én" neste gang heller(altså hvis det blir sånn så blir det jo sånn). Når man passer barna deres, leker de med hverandre istedenfor at man må aktivisere som når det bare er en, og de koser seg så med hverandre! Og ja, det blir dyrere nå, men om dere hadde fått en og en hadde det blitt enda dyrere faktisk. Nå kan de bruke mange av de samme tingene... Så tenk positivt som du sier, så skal du se at det blir dobbel glede. Bare å innstille seg på det, så blir det nok veldig stas! Lykke til!!!

Masa90 skrev:
Mistanken er blitt til bekreftelse :) det er to små akrobater inni magen min :D

Nei så morsomt at det er to inni magen din :-) gratulerer med bekreftelsen på to små mageboere. Skjønner at dere er litt i sjokk, men dette vil dere klare, dere viø jo bli mer og mer klare etterhvert som magen vokser. :-)

å herreguuuuuuud så koselig!!!! =)))))) dere får samle mest mulig brukt utstyr så blir det kankje ikke så dyrt med en del ting hvertfall! =))))

Back
Topp