Tvillinger

Varia

Glad i forumet
Hei. Er det noen som får tvillinger her. Jeg har siden dag en av en eller annen grunn trodd jeg har tvillinger. Har ikke vert på noe ul enda. Og dopleren har slitt med å finne en skikkelig puls. Har på en måte funne støysoner som har hatt tendenser som " hurtigoget" men for to dager siden kom det plutselig en tydelig puls svevende frem fra støyet. Den var på 162. I går kveld fant jeg igjen "skyen" men plutselig kom det 2(3 min er jo altid til stedet) vidt forskjellige pulser frem. Den ene var på litt over 160 og den andre rett under 150. Var vanskelig å telle for det var mye mye lyd og holde styr på hehe. Så jeg lurer på om det er noen her som har påvist tvillinger som kan forklare hvordan deres mage høres ut hehe. Husker godt da jeg gikk med Nr en at flere fant puls på flere steder (ekko) men da var det jo lik puls. Disse jeg fant kom frem uten at jeg flyttet på dopleren og hørtes ganske forskjellig ut. Nå føles det grusomt lenge til den 20 mars

Ring JM i morgen og spør om du kan komme innom, så kan hun prøve å se om hun finner to hjertelyder der inne :)
Har du fått kul på magen enda? :)

Spennende da!

Jeg ba JM sjekke om det kunne være tvillinger, men det var det ikke her ... 

Skal til legen i morgen pga at jeg ikke klarer å jobbe natt lenger. Får høre med henne da. Kulen på magen kom tidlig. Men det er jo også relativt normalt med Nr 2 når man ikke har vert flink å trent seg opp etternr en hehe

Jeg fikk mage i uke 11 med nr 1, så derfor kom tanken tvillinger .. 
Uke 16 nå og ingen mage enda .. 

blir spennende å høre da hva legen din tror :)

Husk at du hører din egen puls i doppleren også. Kommer din og barnets puls oppå hverandre kan det lett høres ut som 2.

Lene! skrev:
Husk at du hører din egen puls i doppleren også. Kommer din og barnets puls oppå hverandre kan det lett høres ut som 2.

Hehe ja min puls er jo over alt. Det var derfor jeg skvatt slik i går. For jeg hørte tydelig min puls da det første hurtigtoget plutselig kom fram. Og når jeg var ferdig å telle den så kom det plutselig enda en annen puls. Altså jeg hørte tre forskjellige pulser samtidig. Og akkurat det har jeg ikke opplevd før. Jeg slapp å flytte dopleren for de kom frem en etter en. Etterhvert forsvant en for så komme tilbake. Med untak av min puls som var konstant. Fant jo odins puls flere plasser når jeg gikk med han. Men da var jo pulsen helt lik. Altså så fant jeg bare ekko av han på forskjellige plasser.

jeg var på ul da jeg var 7+4, og da ble det bekrefta at det kun var en der...

allikevel spretter hjertelyden rundt i magen noen ganger i ulik hastighet, men som sagt - det er bare en der.. :)

Ja fant odins puls over alt når jeg gikk med han. Men han lå alltid på en puls +- 145. Fant han ofte på begge sider av magen. Såkalt ekko. Men da viste jeg at det bare var en som bodde i magen min. For jeg fikk tett oppfølging med tidlig UL osv pga tidligere SA. Nei det blir spennende å se hva som popper opp på skjermen når det en gang laaaaaangt frem i fremtiden er tid for UL hehe

Sitter på venteværelset nå hehe. Holder forøvrig på å sovne :P fant ingen annen puls i går en min egen. Så det må være god plass der inne hehe

Tihi.. blir spennende å høre fra deg når du kommer ut igjen ;) Ja, kan være 1 og kan være 2 ikke godt å vite :P tihi

Fikk ikke sjekket med doppler pga at en unge hadde revet den ned ergo den var defekt hehe. Men livmor lå bare litt over normalen så kunne være begge deler. Men hun fikk fremskyndet UL med en uke så det var fint. En uke mindre i uvisshet hehe

Back
Topp