Tvillinger!!!

Trulla75

Betatt av forumet
Var på tidlig ultralyd i dag for å sjekke lengden på livmorhalsen min, da jeg fødte for tidlig sist gang.
Vi fikk oss litt av et sjokk; Vi venter tvillinger!!!
Mange tanker for gjennom hodet mitt, både positive og negative. Vi hadde ikke ventet dette, ingen gjør vel det...
Ha noen her erfaring med tvillinger?

ojj :) så gøy gratulerer:) ikke noe erfaring med det selv her er det bare en denne gangen også.

Oj, gratulerer så mye med tvillinger på vei :-)
Kan tenke meg at det var ett sjokk ja..
Jeg har ikke peiling på hvordan det er å skulle ha tvillinger.. Men det finnes en tvilling/flerlinger forum her inne du kan titte innpå og spørre om det er noe du lurer på.

Lykke til :)

Takk for tips! Er litt i min egen boble nå og har ikke sett det forumet.

Gratulere :-)
Ingen erfaring med tvillinger, men skal på UL på fredag for å sjekke om jeg bærer på tvillinger selv :-)
Mest sannsynlig er den ene fostersekken tom, men er ganske spent :-)

Men skjønner godt det er et sjokk ja, tenker nok når det meste av sjokket har lagt seg tar gleden overhånd :-)

Så spennende da :))

GRATULERER!!!

ÅÅå, så herlig tid dere har foran dere :D
Tvillinger er jo en velsignelse, gratulerer så masse!

Gratulerer så masse med tvillinger! Da er vi to på dette forumet i alle fall. Fant ut at vi venter tvillinger i uke 9. Gledelig sjokk og vanskelig og forstå, men går vel opp for oss etter hvert. Har ellers lite erfaring med tvillinger. Tenker erfaringene kommer etter hvert for min del:-)

Oi, oi, oi!
Så spennende!!! =)

*TryllTryll* skrev:
Oj, gratulerer så mye med tvillinger på vei :-)
Kan tenke meg at det var ett sjokk ja..
Jeg har ikke peiling på hvordan det er å skulle ha tvillinger.. Men det finnes en tvilling/flerlinger forum her inne du kan titte innpå og spørre om det er noe du lurer på.

Lykke til :)

Åh, så spennende :) Gratulerer så masse

Så morro :) Gratulerer med to i magen ;) Jeg har ikke erfaring selv, men har flere bekjente med tvillinger. Det går bra skal du se. :)

Oi så spennende! Gratulerer!!

Da er vi 3 stk på forumet som venter tvillinger:)

Vi var på tidlig Ul i forrige uke(uke 8) og fikk samme beskjed selv...toegget. (etter ivf)!!

Tar et par dager før sjokket legger seg;)

Gratulerer med 2 i magen :)
For en velsignelse da, så hærlig :)

Så spennende!!! Gratulerer så mye :D

Back
Topp