Tvillinger

VenterTvillinger88

Forelsket i forumet
Hvor mange er det som vet at de får tvillinger?

Vi var på ul i dag og fikk først se ett bankende lite hjerte. Da damen snudde på ultralydstaven så vi plutselig en til!! Hihi!! Har alltid ønsket meg tvillinger :D Hun damen hadde tvillinger selv og sa: Bare vent til du er et sykke på vei! Da får du ikke puste, ikke sove og kan ikke kjøre bil:P

LYKKEDAG!!

Men men, hva gjør vi ikke for de små?
Baby1: 1,08 cm - 146 hjerteslag i minuttet - termin 28.mai
Baby2: 1,19 cm - 158 hjerteslag i minuttet - termin 26.mai

Juhu! Så kjekt da!! Men kan jeg spørre om hvorfor de har forskjellig termin?

Grattis!!!! HURRA!!!!!! Så utrolig morsomt når du har ønsket deg det!!! Det er jo helt fantastisk!!!! Gratulerer så mye igjen!!! Kjempestas med sååå gode nyheter!

Så moro med tvillinger da,
Men hvorfor forskjellig termin??
Gratulerer :-)

Så gøy :) Gratulerer med 2 i 1 ;) \o/

Gratulerer så masse!!!

Så spennende! Gratulerer så mye:)

Den ene er litt større enn den andre, derfor er det satt en ca termin utifra størrelsen på hver enkelt.
De kommer selvsagt samtidig, og det er uansett bare to dager i forskjell da :)
Tror det ofte er slik at den ene er litt større enn den andre når det er tvillinger..
Derfor kan det kanskje være vanskelig å fastsette en riktig termin?

Tusen takk for gratulasjoner og gratulerer til alle dere andre også

Blir spennende å dele erfaringer med dere fremover!

Så spennende! :) gratulerer med to skatter i magen!
Har dere tvillinger i slekten eller?

jippi... og gratulerer, jeg venter også tvillinger og har ventet på noen "andre".

Er en utrolig følelse å se 2 på ul, er nesten ubeskrivelig;)
MEN ja er nok litt engstelig for det din jordmor snakket om, mangel på plass, søvn, ikke kjøre bil o.s.v men men er jo en stund til ennå, og JA det er utrolig hva vi går gjennom for våre søte små.
Jeg har termin 14 mai.
lykke til, og gratulerer igjen.

Gratulerer! Så gøy! :-)

Å så kjekt da:) gratulerer med to mirakler i magen :)

SÅ GØY!!!
Gratulerer så mye med dobbel lykke

Jeg også lurer på om du har tvillinger i familien.

Gratulere med tvillinger

"sommerhåp" og "bettamor venter nr 3"

Ja vi har tvillinger i familien :) Min far er tvilling og fetteren min har fått tvillinger.
Det er ingen tvillinger på min samboer sin side som vi vet om.

Jeg prøver å fokusere på at det er mange som har bært frem tvillinger før meg, da må jo vi også klare det :) Så utrolig spennende det skal bli fremover! Magen blir jo mye større enn vanlig.. Gruer meg til eventuelle strekkmerker:/

Sommerhåp: Kjempegøy at vi er flere med tvillinger! På ul fikk jeg vite at det var en inne på tidlig ul dagen før meg som også skulle ha tvillinger, hun hadde blitt ganske sjokkert. Det var ikke deg vel? :P hehe

Så moro :D
Jeg ønsker meg sååå sterkt tvillinger, men jeg tviler på at det er mer enn en i magen :p
Er fornøyd med en også jeg <3 Meget fornøyd :D

Så spennende med tvillinger da :) Gratulerer så masse!

Back
Topp