Tvillinger?

Moi77

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Følte en periode i begynnelsen at det var knipe personer med tvillinger som poppet opp innpå her... Er det bare to stk...? Trodde det var litt flere[:)] Så på terminlisten isted. Jeg skal bare ha en selv altså, men ble bare litt nysgjerrig[:)]

jeg tror at jeg kom frem til 3 stk, men er kanskje bare linken og jeg som er aktive[8|]

Har kun fått med meg to, så da er nok eventuelt hun siste ikke mye aktiv :)

Tvillingmage79 venter også tvillinger men leeeenge siden jeg har sett noe til henne... Også var det jo silent som mistet sine tvillinger på julaften...

Søkte på tvillingmage79 og hun har ikke vært pålogget siden 22.02. Håper alt har gått bra med tvillingene.. Ifølge terminlisten skulle hun ha vært på ordinær ul den 10. mars...

Ja det var vel 4 tilsammen..trodde det var 5 iallfall...[:)] Håper det går bra med hun tredje med tvillinger da og at hun gir en pip snart....

Vi har mistanke om tvillinger, men skal ikke på ul før på torsdag... :D er veeeeldig spent her... :D oppdatering kommer selvfølgelig etter ul...[:D]

ORIGINAL: joker84

Vi har mistanke om tvillinger, men skal ikke på ul før på torsdag... :D er veeeeldig spent her... :D oppdatering kommer selvfølgelig etter ul...[:D]

Spennende [:)]
I dag hadde mine fotballkamp i magen, masse bevegelse overalt [:D]

Så spennende da[:)] Håper det er to inni der[;)]

Hehe, sikkert rart og deilig å kjenne dobbelt opp med bevegelser linken84[:D]

Jeg går også med tvillinger i magen :) Har termin 14.august, så prøver å leite etter noen andre som også venter det samme :)

til tina_86 :D

Dette ble skrevet for et år siden, så alle disse tvillingene her er  nå 7-8 mnd! har du vært på august2012-forumet og spurt der?

gratulerer så mye med dobbel lykke i magen, forresten! 

Ja, så det etter at jeg hadde lagt inn innlegget mitt :P Hehe, trodde jeg var på rett plass, men disse sidene er litt oversiktlig så plutselig havnet jeg litt feil ;) Har laget en egen tråd for å høre med de som har termin i august 2012 ;)

Gratulerer så masse til alle her inne i alle fall :D Håper dere koser dere masse med dobbel lykke!

*muffmuffkaka* skrev:
til tina_86 :D

Dette ble skrevet for et år siden, så alle disse tvillingene her er  nå 7-8 mnd! har du vært på august2012-forumet og spurt der?

gratulerer så mye med dobbel lykke i magen, forresten! 

Vi skal ha tvillingutter 5.august eller jeg blir iallefall satt igang den 19.juli. tenker de godt kan komme 12.juli og, hehehe. begynner å bli tungt allerede. Kos at vi er så mange. Vi har toeggede, med en morkake hver.

Back
Topp