Tvillinger?

Savira

Elsker forumet
Nå har jeg fått det fra tre kanter..
Først mamma med magefølelsen, Venninnen min så to da hunspådde meg (et av hvert kjønn), og nå bestekompisen min som så tvillinger, men ikke kjønn...

Så nå vurderer jeg tidlig UL, men er det noen som vet hva dette koster i Drammensområdet? Og hvor jeg kan ta tidlig UL?

Du er langt nok p åvei til at de kan se om det er to på UL, men privat UL koster jo fort oppunder en tusenlapp de fleste steder om jeg ikke husker feil. (Om du ikke er så heldig å gå hos en gynekolog som har UL som tar det på en "vanlig time")

Hilde86 har da vært på UL og er en dag etter meg, og så trillinger... og flere som har vært på UL å sett det de ville se, så er ingen grunn til at jeg ikke skal kunne få sett om det er en eller flere der... er jo 10+3 nå mener jeg...

Jeg er i uke 9 og var til UL i dag, med et gammelt dårlig UL apparat, og såg nå tydelig at det var to bebiser der inne! så det er ikke for tidlig nå... [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Serephinea

Jeg er i uke 9 og var til UL i dag, med et gammelt dårlig UL apparat, og såg nå tydelig at det var to bebiser der inne! så det er ikke for tidlig nå... [:D][:D][:D]

He he. Sniker inn et Gratulerer her jeg[:)]

ORIGINAL: Savira

Hilde86 har da vært på UL og er en dag etter meg, og så trillinger... og flere som har vært på UL å sett det de ville se, så er ingen grunn til at jeg ikke skal kunne få sett om det er en eller flere der... er jo 10+3 nå mener jeg...

Ja, det er det jeg mener, du er langt nok på vei til at de skal kunne se det. Det er dog ikke garantert at de ser det, det hender de ikke oppdager den andre dersom de ligger "i hver sin del av livmora" og er små, men du er jo ti uker, de begynner å bli litt store, så ber du dem lete, så finner de det nok om der er to. Man ser jo fint at der er liv, og evt flere, allerede flere uker før ti.

750 er jo ikke ille, og det er der som mamma gikk til kontroller da hun var gravid med brødrene mine...

VI har jo tvillinger i familien begge to.
Husker ikke hvordan det var på gubbens side, men på min side, så er det farfar, oldefaren hans, oldefaren hans igjen, osv... 5 ganger som jeg vet om har det hoppet over 2 generasjoner, og skal jeg følge den, så er det min tur nå til å få tvillinger...
Mamma har magefølelsen, og 2 har spådd det.... så jeg lurer på om jeg må ta en tlf til legen min og si det som det er, og høre om jeg kan få en henvisning. Om ikke det går, så får jeg bare ta meg inn på gyn.klin. ved bragernes...

Jeg var hos spesialt/gynekolog som hjalp meg med alt hormon styret jeg har gått på :) Så der jeg fikk UL:) Prøv hos gynekolog du også:):) Blir spennende å høre da om det blir flerlinger på deg også:D:D 

Så forresten veeeldig godt alle tre jeg:) både maase bevegelser på alle sammen og hjertene som slo:) Dette var innvendig ultralyd da:)

Jeg ringer legen min i morgen tidlig og hører om hun kan sende henvisning til UL pga så mange tvillinger i familien..
Når jeg tenkte meg om istad da jeg pratet med mamma ute, så har vi igrunn sinnsykt mye tvillinger i familien......
så oppdaterer så fort jeg har snakket med legen min =)

Back
Topp