Tvillinger

Kristine79

Glad i forumet
Statistisk sett skal det vel være et eller to tvillingpar her. Noen som vet de skal ha tvillinger eller?

er ikke alle som oppdager det tidlig.. kanskje det kommer etterhvert [;)]

ORIGINAL: malii

Ingentingjør venter jo tvillinger iallefall [:)]

Jepp, det gjør jeg. Venter bare i spenning på om det skal dukke opp flere etter ordinær ultralyd. [:)]

ORIGINAL: ingentingjør

Jepp, det gjør jeg. Venter bare i spenning på om det skal dukke opp flere etter ordinær ultralyd. [:)]

så moro!!![:D][:D]
Jeg kan godt være andremann som venter tvillinger! Men jeg er nok ikke det[8D]

I utgangspunktet så håper jeg bare at det er en i magen min på ultralyden neste uke[:)] Men hvis det er to så får vi bare gjøre det beste utav det[:)] Kan bli veldig mange med 4 barn da men[8D][:)] Tror vel egentlig bare at det er en i magen min[:)]

ORIGINAL: ingentingjør

ååå så morro [:)][:)][:)]

Her er det bare 1.
Kunne godt tenkt meg tvillinger jeg,men ikke når det blir så tett opptil førstemann. Det holder med dobbelvogn [:)]

Ingen twins her i gården, men skal ikke si helt sikkert før det er bekreftet på UL...[8D]
Men mest sannsynelig en i magen her...[:D]

Drømte faktisk at det var tvillinger i magen i går natt, men tror ikke jeg er sanndrømt [8D]
Ingenting som tyder på det så langt iallefall, men har jo ikke vært på ul eller hørt hjertelyd ennå.
(Så skal vel aldri si aldri).

Men venter også spent på om/når det skal dukke opp noen flere tvillingpar - er jo litt ekstra moro [:)]

Tror nok bare det er en[:)]

Svigermor fabler om tvillinger da - syns det er lenge siden siste tvillingpar i familien! hehe...

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Drømte faktisk at det var tvillinger i magen i går natt, men tror ikke jeg er sanndrømt [8D]
Ingenting som tyder på det så langt iallefall, men har jo ikke vært på ul eller hørt hjertelyd ennå.
(Så skal vel aldri si aldri).

Men venter også spent på om/når det skal dukke opp noen flere tvillingpar - er jo litt ekstra moro [:)]

[:-]

Har selv drømt om twins og triplets, med meg i stolen da, men kommer ikke til å skje...

Døøøø nysgjerrig på om flere her inne og/eller inne på feb venter disse...

Jeg har kjempe lyst på tvillinger, har alltid hatt lyst på det, men i min mage er det bare en, til min samboers fornøyelse [:)]

Men det går fint, vi kan jo få tvillinger neste gang [:D]

jeg håper på tvillinger, men drømte om at det var 6 i magen min ei natt da, håper virkelig ikke at det stemmer:p Men regner med at det kun er 1 i magen, ikke noen tvillinger i værken min eller sambo. sin familie.

Back
Topp