tvillinger

squat

Forumet er livet
ja da har jeg vært på ul, etter ma forrige gang så skulle jeg sjekke at alt var som det skulle. Og for en time siden fikk je beskjed om at det var tvillinger[:D][:D] litt sjokkert, men oxo veldig gladfor at alt sto bra til med begge to

Så gøy da, grattis!!![:D]

Moro med tvillinger :)
GRATULERER SÅ MASSE

Gratulerer med to! [:)]

Så morro!!
Gratulerer så mye med to inni magen[:D]

gratulerer! trodde jeg og skulle få det men det var bare en=) klem

Dobbelt gratulerer [:D]

Gratulerer så mye med 2 i magen!![:D][:D]

tusen takk alle sammen, tror ikke det har gått helt opp for meg ennå.

gratulerer så mye med 2 babyer i magen[:D]

Så gøy og gratulerer.
Jeg venter også tvillinger - og er så spendt!! Har alltid ønsker meg tvillinger. Da jeg ringte min mor for å fortelle henne det ble hun ikke overrasket. Det var en informasjon som falt på plass og var en selvfølge.
Er ikke bare spent på kjønnet til et av barna, men begge?
Eneggete eller toeggede?

Så koselig! Gratulerer og lykke til videre i svangerskapet!

Gratulerer!!!! Jeg er også spent på om det er en eller to hos meg[:)]

Dobbelt gratulasjon da![:D]

Gratulerer så mye med tvillinger i vente. Selv fikk jeg vite at jeg ventet tvillinger i uke 13. Fikk helt sjokk jeg[:)]
Men nå gleder jeg meg bare. UL på mandag mener at det er ei jente og en gutt inne i magen min. Veldig merkelig når begge sparker på en gang.

Så gøy da! Gratulerer så kjempe masse! Skjønner godt at du er sjokka, men du kan trøste deg med at det går over[:D]

hei alle dere. det er lenge siden jeg har værrt her inne. jeg har vært i en sorg jeg mistet tvillingene i uke 11. jeg taren dag av gangen men det går mye bedre med meg nå. tenker framover og posetive tanker. vi prøver igjen etter legen har sakt at alt er bra med meg å få en til. kanskje de ble to en gang til.?? men uansett ønsker jeg lykke til med dere alle her.[&o]

Gratulerer med to i magen!
Må si jeg nesten er litt glad for at det bare er en her, tror vi får mer enn nok å bryne oss på alikevel [:D]

Back
Topp