Tvillinger

x1xNinnis

Andre møte med forumet

Heisann!
Har nå vært på ultralyd og funnet ut at jeg ikke bare har en baby i magen, men to!!!!!! Noen andre som har fått den beskjeden?
Fikk også vite at den ene er mindre enn den andre og dermed ikke sikkert at den overlever. Vi krysser fingrene.
Å være på ultralyd var utrolig spennende. Så se de to små med bankende hjerte var en fantastisk opplevelse. For de som ikke har vært der enda - gled dere.
Jeg har valgt å gå til gynekolog i stedet for fastlegen. Da får jeg ultralyd hver gang. Det kan jeg godt anbefale til dere alle!!! [:)]

oi så spennende.gratulerer med to da.[:)]heldig du som har vert på ul alerde,kan jeg spørre, hvor langt er du på vei?

håper det går bra med begge nurka dine.[:)]

Gratulerer så mye med 2 bebiser i magen[:D]
Og velkommen hit[:)]

jeg har vært på ul i dag og fikk oxo beskjed om at det var to der[:D][:D] ble helt satt ut med en gang jeg. men begge hadde det bra og det er det viktigste

Heisann, i dag er jeg 8 uker på vei. Begynner å føle meg "blubbete", men uansett hvor jeg leser om tvillingsvangerskap blir jeg informert om at magen vil komme raskere. Litt rar følelse når kroppen vokser slik.
Ellers er jeg i veldig fin form, er ikke kvalm, ingen spesielle lyster, litt trettere enn ellers, men med god energi!!
Kan vel egentlig ikke bli bedre!?!

=) gratulerer med to!!=) mamma er tvilling og moratil typen og er tvilling=) men ble bare en her=)

Gratulerer med 2 bebisser i magen[:D][;)]

Back
Topp