Tvillinger

Myth

Forelsket i forumet
Er spent på om vi får noen januartvillinger her :)

- Myth -

Hihi, kjente jeg ble litt svett her nå [8D][8D][;)]

ORIGINAL: Maanestråle

Hihi, kjente jeg ble litt svett her nå [8D][8D][;)]

Var det jeg også gjorde, he he[8D]

Sniker litt...[8D]

Kan man ikke se det når hjertet/hjertene begynner å slå...rundt 6-7 uker...er det ikke så???

Kan se det på tidlig ul, men ikke alltid man kan se det[;)]

ORIGINAL: Kristine79

....og jeg håper jeg ikke blir en av de som får tvillinger [;)]

Håper ikke jeg heller...for da blir det travelt med 2 små babyer og en på nesten 2 år!

ORIGINAL: Leyah

For meg spiller det ingen rolle hva jeg får [:)] det viktigste er et friskt barn [:)] har ventet så lenge på dette nå!

Det forstår jeg godt[:D]

Meeen siden jeg har en liten aktiv gutt fra før så kan det bli voldsomt travelt med 2 til[;)]

Tror tvillinger ville blitt en utfordring... Hjelpes!! Hehe, nesten litt angst jo [8D]

Jeg har tvillingsøsken og flere tvillinegr i slekta. ;) Så det blir jo spennende!

ORIGINAL: Maanestråle

Tror tvillinger ville blitt en utfordring... Hjelpes!! Hehe, nesten litt angst jo [8D]

Det dukker vel opp noen etterhvert, vil jeg tro [:)] Selv tar jeg helst imot en av gangen - men skal alltids klare to også. Blir spennende framover dette [:D]

Ei jeg kjenner var på tidlig ul og fant ut at hun skulle ha tvillinger, så etter en liten stund dro dem på ny ultralyd og da så dem tre der, og til slutt fant dem ut at hun bærer på fire babyer!!!!!
Kan jo tenke deg sjokket på dem til slutt da... Hehe, men nå gleder dem seg som bare det[:)]

ORIGINAL: ladygaga

Ei jeg kjenner var på tidlig ul og fant ut at hun skulle ha tvillinger, så etter en liten stund dro dem på ny ultralyd og da så dem tre der, og til slutt fant dem ut at hun bærer på fire babyer!!!!!
Kan jo tenke deg sjokket på dem til slutt da... Hehe, men nå gleder dem seg som bare det[:)]

å, hjelpes! Da tror jeg jammen jeg hadde besvimt på flekken!

ORIGINAL: s.m.å.e.n

ORIGINAL: ladygaga

å, hjelpes! Da tror jeg jammen jeg hadde besvimt på flekken!

Ja, tviler på at jeg hadde vært så høy i hatten selv da...

hahah! ja, da hadde jeg og besvimt i stolen.

Ja da hadde jeg fått panikk tror jeg !

Back
Topp