TVILLINGER PÅ VEI :)

karolineth

To små hjertegull i magen <3
Hei! Jeg er ny i septemberforumet.. har brukt oktoberforumet fram til nå men termindatoen ble endret, så da må jeg snike meg inn her hos dere :)

I dag er jeg 26+2 med verdens vakreste tvillinger, en jente og en gutt. Er det flere enn meg som venter tvillinger? hadde vært kjekt å kunne prate, diskutere, tipse hverandre osv da det ikke er veldig mye info å hente på nettet om tvillingsvangerskap.

Heldige deg! Velkommen til oss!
(Venter 'bare' en:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen! :)
Jeg skal bare ha en, ei jente. Har to gutter i fra før.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Velkommen hit :) (Venter bare en ;) )

Jeg venter eneggede gutter i september :) er 24+4 i dag :)

Så morsomt! Hvordan har svangerskapet vært for deg til nå? :) hadde lite plager fram til uke 24. Da fikk jeg servert sure oppstøt og vond rygg.. heldigvis er ikke ryggen like vond hver dag!

Hei! Jeg er også 26+2 idag og venter en gutt og ei jente. For et sammentreff! ;) Ikke så aktiv her inne. Har vært 100 % sykmeldt i tre uker nå. Det begynner å bli tungt å gjøre noe som helst. ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hei og velkommen :) gøy at vi e flere! E 27+2 oc vente en gutt og ei jenta ♡ formen e opp og ned og me mye kynnera og mye liv blir d noen tunge daga.. men d høre jo me ;) kor du skal føde? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jo nå er formen bedre :) har vært sykmeldt siden uke 6-7, begynnte med kraftig kvalme , så gikk det over til kraftig bekkenløsning og spontan kvalme :( nå har kvalmen gidd seg men har veldig lite energi så fikk beskjed i uke 18 at jeg ikke skulle på jobb noe mere i dette svangerskapet :( veldig surt :( så tar jeg livet helt med ro :) hvordan har formen din vært da?:)

Back
Topp