Hei. Jeg er i uke 8+1 i dag og skulle på privat ultralyd for å bekrefte liv. Fikk med det samme se at det var to fostre/embryoer der. Men gynekologen kunne ikke finne liv på noen av de. Var litt ulik størrelse på de men mente den største tilsvarte uke 6+3 ca. Hun anbefale å ta blodprøver hos legen men mistenkte MA.
Noen som har opplevd dette før? Trenger jeg å ta blodprøver eller kan jeg ta direkte kontakt med sykehuset for abort? Vil helst gå så kort tid som mulig med døde embryoer inni meg da jeg sliter mye med graviditetskvalme…. Heller kunne starte på nytt. Når kan jeg evt starte på nytt forsøk etter aborten?
Noen som har opplevd dette før? Trenger jeg å ta blodprøver eller kan jeg ta direkte kontakt med sykehuset for abort? Vil helst gå så kort tid som mulig med døde embryoer inni meg da jeg sliter mye med graviditetskvalme…. Heller kunne starte på nytt. Når kan jeg evt starte på nytt forsøk etter aborten?
Krysser enda fingre og tær for en 2026-baby, men denne limbo-tilstanden er til å bli gal av… 
Takk for forståelsen.