Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Har 4 fra førGratulerer, så spennende! Hvor mange har du fra før?

TakkGratulerer!!
takk x2Gratulerer x2![]()
Gratulerer med tvillinger ❤❤Flere av oss med tvillinggraviditet som sliter ekstra mye med kvalme og andre plager .. eller bare meg?
Jeg er også mye mer kvalm enn alle de andre gangene, nå vet jeg hvorfor. Hva plager deg mest?Flere av oss med tvillinggraviditet som sliter ekstra mye med kvalme og andre plager .. eller bare meg?
Både i sjokk og glad her, stresser mye for alt mulig planlegging, men jeg er faktisk mye mer glad enn det jeg jeg trodde jeg skulle være, trodde det skulle bare være fullstendig panikk med det går faktisk overraskende fint (men så har jeg visst om tvillinger i mindre enn 24h, så kanskje det fortsatt kommerGratulerer!! ❤❤
Er du i sjokk eller bare glad?
Jeg var glad OG i sjokk i noen uker, så roet tankekjøret seg og nå er jeg bare glad!
Gratulerer selv!Gratulerer med tvillinger ❤❤
Jepp!
Vært veeeldig kvalm, og det har jeg aldri vært tidligere.
Nå har det gått over, men er litt uggen og matlysten svinger. Begynner å kjenne tendenser til bekkenleddsmerter allerede, fikk det ikke før rundt uke 30 sist.
Men ikke plagsomt enda altså, men bare merker det tidligere enn sist.
Og fått mye mage allerede.
Jeg som hadde gledet meg til enda en graviditet, liker å være gravid ❤Gratulerer selv!det er jo virkelig koselig med 2.
Jeg sliter aller mest med lukt og om jeg tenker på noe feil så brekker jeg meg med en gang. Håper det går over snart, er 9+6 så håper det folk sier om at det gir seg rundt uke 12 er riktig.. da er det håp.
Vi får tenke sånn på det at vi slipper unna 9 måneder ekstra med graviditet med 2 fluer i en smekk . Haha![]()
Hehe, det kan jeg skjønne når man slipper kvalme, jeg er glad jeg ikke visste hva som ventet for det er utrolig slitsomt..Jeg som hadde gledet meg til enda en graviditet, liker å være gravid ❤
Men denne gangen har jeg vært så kvalm, at jeg har tenkt noen ganger at jeg er glad for at jeg ikke skal gjennom det igjen!
Kvalmen min er borte nå, løsnet rundt uke 12.
Var ikke kvalm i forrige svangerskap, kanskje derfor jeg koste meg sånn med å gå gravid![]()