Tvillinger, gitt :)

endelig min tur

Andre møte med forumet
Hei jenter,

jeg har vært fraværende alt for lenge jeg, men nå føler jeg meg såpass at jeg kommer sterkere tilbake :) Begynner på uke 12 i morgen og håper at formen nå er stigende slik at jeg kan nyte tiden fremover.

Jeg var på tidlig UL i forbindelse med et forskningsprosjekt jeg har deltatt på i regi av AHUS - og jammen er det ikke to små bebiser i magen :) Var litt sjokk, men nå har vi vel vent oss til tanken etterhvert. Blir nok rimelig hektisk med en fra før som da er rundt 19 mnd når de nye kommer, men klarer vel det også tenker jeg. Skal på ny UL i slutten av mnd for å sjekke ut eggethet ifht risiko etc, og grugleder meg litt til det.

Spørs vel om jeg uansett kommer til å tilhøre januarklubben siden termin er 02. februar, men tror jeg bare forblir i denne hyggelige gruppen :)

Så spennende med tvillinger da :) Det går nok kjempefint! 
Vi har termin samme dag vi da :)

Gratulerer!

Velkomen i klubben:-))
Har 2 bebisar i magen eg au,og det he ikkje gått opp fe meg ennå...;)
Eg he ein gutt på 6 år som gledar seg stort te å bli storebror og eg tenker eg he litt hjelp i han:)

Så spennende! Syntes det er kjekt at forumet nå fylles med tvillinggraviditeter også, det er jo alltid utrolig spennende! Gleder meg til å få følge litt med. Lykke til!! :-)

Så spennende! Har selv en venninne som fikk tvillinger med en på 2 år fra før. Best å stålsette seg for de første årene, men det går nok bare fint. Tvillinger har også mye glede av hverandre etter hvert:)) Tips: ta i mot den hjelpen dere blir tilbudt:)) Lykke til!

Back
Topp