Tvillinger? Eller bare stor mage?

MSR

Flørter med forumet
Noen av dere som har erfaring med å få nr 3 eller fler?

Jeg er i uke 12 nå med nr 3, og magen er like stor som i uke 17-19 med de andre! Lurer veeldig på om det er to små der inne eller om jeg bare er stor denne gangen:laughing002
Er riktig nok bare et år siden forrige svangerskap, så det kan jo ha en betydning. Men likevel overrasket da jeg ikke har hatt mage i det hele tatt i uke 12 før!

Teller ned dager til TUL om en ukes tid:D
 
Jeg er gravid med nr 3 og har det akkurat slik du beskriver. Er også et år siden forrige svangerskap. Denne gangen var veldig spesiell, pleier å få mage rundt uke 17-18, men nå dukket den alt for tidlig. Har vært på tul og der var det en spire, så ingen tvillinger Må også nevne at begge mine var jenter, veldig spent denne gangen.
 
Magen i 3.gangs graviditet nå dukket tidligere opp enn tvillingmagen i graviditet nr.2 :hilarious:
 
Jeg er gravid med nr 3 og har det akkurat slik du beskriver. Er også et år siden forrige svangerskap. Denne gangen var veldig spesiell, pleier å få mage rundt uke 17-18, men nå dukket den alt for tidlig. Har vært på tul og der var det en spire, så ingen tvillinger Må også nevne at begge mine var jenter, veldig spent denne gangen.

Åja, da er det sikkert bare en her også:laughing002 Åh så spennende! Jeg er like spent, har to gutter fra før:) Kinesiske fødselskartet sier gutt igjen også, men vi får se:wideyed::love7
 
Gravid med nr.4 her, magen min har begynt å komme nå. Sammenlignet med tidligere er det omtrendt likt. Føler jeg er på et "mellomstadie" nå, liksom ikke så markant gravid mage at folk kan driste seg til å spørre om jeg er gravid eller om jeg bare har kost meg masse med god mat :laughing002
 
Men plutselig er det to der, det blir spennende å se da:joyful: Her er det en denne gangen:dummy1:

Ja man vet jo aldri:hilarious: 6 dager igjen til TUL! En ting jeg har merket er at denne graviditeten føles veldig anneledes fra de to andre, så det er jo litt spennende da. Om det faktisk er to der inne, et annet kjønn, eller om det bare er mer symptomer og føles tyngre nå på grunn av at det ikke er så lenge siden forrige svangerskap:D
 
Gravid med nr.4 her, magen min har begynt å komme nå. Sammenlignet med tidligere er det omtrendt likt. Føler jeg er på et "mellomstadie" nå, liksom ikke så markant gravid mage at folk kan driste seg til å spørre om jeg er gravid eller om jeg bare har kost meg masse med god mat :laughing002

Haha:laughing002 Jeg sliter med å holde magen skjult nå. Hadde tenkt å vente til etter TUL med å fortelle familien, men merker jeg sliter litt! Får prøve å dra inn i en uke til:laughing002
 
Back
Topp