Tvillinger…

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Jeg har endret helt fra å ikke ønske meg tvillinger i det hele tatt til å plutselig ønske meg det allikevel (ligger i familien både fra mamma og pappa sin side) :arghh: :hilarious:

Gleder meg veldig til ultralyd for å se om det er en eller to der inne:love7

Andre som har lyst på tvillinger?

Blir veldig spennende å se hvor mange i gruppa her som får to babyer og ikke en :Heartred:Heartred

Jeg må innrømme at jeg har litt panikk for det selv. :bag: Men håper du får ønsket ditt oppfylt. ❤️

Jeg må innrømme at jeg har litt panikk for det selv. :bag: Men håper du får ønsket ditt oppfylt. ❤️
Har panikk for det selv egentlig. Skummelt å skulle ha to inni der, større risk for komplikasjoner under svangerskapet og fødsel, ender ofte i keisersnitt, vanskeligere å få til å fullamme antageligvis, en baby ekstra å være bekymret for osv osv. Æææ :nailbiting: :nailbiting:

Jeg ønsker meg tvillinger! <3 Spøker med mannen om det hele tiden, han blir stressa
Helt siden vi var på utredning og fikk letrozol med beskjed av legen om at det var en bitte liten økt sjanse for tvillinger har jeg håpt på det. Vi har prøvd så lenge så hadde vært greit å få 2 for 1
Blir stor aldersforskjell på de barna jeg har fra før og denne babyen, og ønsker ikke at babyen skal bli "alenebarn" når den vokser opp, så vil helst ha 2 tette, men vet ikke om jeg orker å prøve enda engang, så tvillinger hadde vært fint ☺️

Har dessverre ikke så stor tro på at det er tvillinger da, fordi jeg har "lite" symptomer, tenker jeg burde hatt mye mer symptomer om det er tvillinger. TUL på fredag så da får vi se

Jeg ønsker meg tvillinger! <3 Spøker med mannen om det hele tiden, han blir stressa
Helt siden vi var på utredning og fikk letrozol med beskjed av legen om at det var en bitte liten økt sjanse for tvillinger har jeg håpt på det. Vi har prøvd så lenge så hadde vært greit å få 2 for 1
Blir stor aldersforskjell på de barna jeg har fra før og denne babyen, og ønsker ikke at babyen skal bli "alenebarn" når den vokser opp, så vil helst ha 2 tette, men vet ikke om jeg orker å prøve enda engang, så tvillinger hadde vært fint ☺️

Har dessverre ikke så stor tro på at det er tvillinger da, fordi jeg har "lite" symptomer, tenker jeg burde hatt mye mer symptomer om det er tvillinger. TUL på fredag så da får vi se
Ser den :) blir veldig spennende med ultralyd på fredag da :D krysser fingrene for tvillinger :Heartred

Jeg har endret helt fra å ikke ønske meg tvillinger i det hele tatt til å plutselig ønske meg det allikevel (ligger i familien både fra mamma og pappa sin side) :arghh: :hilarious:

Gleder meg veldig til ultralyd for å se om det er en eller to der inne:love7

Andre som har lyst på tvillinger?

Blir veldig spennende å se hvor mange i gruppa her som får to babyer og ikke en :Heartred:Heartred
Jeg synes testene dine har vært veldig sterke, mine var slik sist gang og hadde da to fosteranlegg(men mistet i uke 7/8). Tenk om du har tvillinger i magen :talk017

Jeg synes testene dine har vært veldig sterke, mine var slik sist gang og hadde da to fosteranlegg(men mistet i uke 7/8). Tenk om du har tvillinger i magen :talk017
Jeg tviler egentlig, for testene mine har vært sterke de andre gangene også. Produserer mye hcg. Hadde ulike fastleger med begge ungene mine og begge to har reagert på høy hcg når jeg har tatt blodprøver tidlig i svangerskapene. Var bare en begge gangene :p hehe

Kommer til å bli skikkelig overrasket om jeg faktisk har tvillinger i magen :o

Jeg skal på TUL i morgen. Slår meg ikke til ro med at det ikke er tvillinger før den tid. Jeg har på både mors- og farssiden, så egentlig ganske spent på å finne ut hvordan det ser ut inni der... Litt nøytral ift. om det er stas eller ei med to, men også skremt av tanken.

Jeg skal på TUL i morgen. Slår meg ikke til ro med at det ikke er tvillinger før den tid. Jeg har på både mors- og farssiden, så egentlig ganske spent på å finne ut hvordan det ser ut inni der... Litt nøytral ift. om det er stas eller ei med to, men også skremt av tanken.
Spennende :) Hvor langt på vei er du? Hold oss oppdaterte på ultralyden da :D

Sniker fra mars 2023 ;)
Jeg ble gravid på letrozol, og det ble jammen meg tvillinger. Veldig overraskende da jeg ikke hadde NOE symptomer før jeg var over 11 uker! Så det at du har lite symptomer trenger ikke nødvendigvis bety noe (selv om det ofte er slik at man har mer symptomer).
Masse lykke til!

Ønsker meg egentlig tvillinger jeg også :) men har vært på TUL og har bare en inni der denne gangen :p kanskje like greit når jeg er 100% alene om lille og det er første :woot:

Når hcg testene viste så høye målinger kom tanken om tvillinger, tenkte at det hadde blitt veldig bra, men det var det altså ikke :happy:

Back
Topp