Tvillingene skal bli storesøstre!

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Kjære lille spire,

Jeg og pappa sto opp som vanlig på lørdagsmorgen den 18.04. Vi satt begge på dataen og drukna i den. Tvillingene var hos mormor for jeg skulle kjøre pappa til flyplassen for han skulle offshore.

Jeg følte meg rar i kroppen. Og jeg kjente jeg var småkvalm. Dette var ikke en vanlig kvalme. Jeg sa ingenting til pappa fordi jeg ville ikke plante tanker i hodet på ham rett før han skulle offshore.

Jeg kjørte pappa til flyplassen og jeg dro etterpå rett til apoteket og kjøpte test. Jeg dro hjem og den viste Gravid +3 etter kort tid. Jeg ble kjempeglad. Og litt panikkslagen.

Får deretter melding av pappa at han var tatt av flighten. Så da hentet jeg ham igjen hos hans foreldre da han tok taxi bort der.

Han spurte om jeg ville komme inn, men jeg svarte bare at det er best om vi bare drar hjem. Han så at jeg var veldig trippende og urolig. Han spurte hva det var.

Jeg klarte ikke å holde det inne, så jeg sa at "Datteren din hadde visst rett.". Hva jeg mener med dette, er at pappa sin eldste datter på 3 fortalte mammaen sin at hun skal få en lillebror eller lillesøster som ingen av oss skjønte noe av. Vi lo det av. Men det stemte visst.

Jeg og pappa dro hjem. Pappa var veldig glad og smilte hele veien hjem. Det gjorde jeg også.

Jeg kjenner meg kvalm i dag (22.04), men rydder og styrer litt inni mellom fordiom. Tvillingene sover hvilen sin. Jeg sitter her å skriver om deg og koser med deg, selv om du enda er bitte, bitte, bitte liten. Jeg er 5+5 i dag. Jeg har også bestilt ultralyd til uke 7-8. Jeg vil se at alt står bra til med deg. <3

Mamma elsker deg <3
 
Back
Topp