tvillingene i england..

hamarjente

Forelsket i forumet
dere har hørt om de??de som ble forlatt av moren utenfor et sykehus i england????stakkars små babyer.

jeg så dem!

Tenker at det er synd på moren også jeg...de troddde jo at moren kunne være en tenåring på rundt 13-14 år. Tenk å være så redd for å fortelle noen om at du er gravid, at du ender opp på den måten?

Stakkars skjebner! Håper barna blir friske og raske og at noen snille kan adoptere dem!

M

Huff!! Har ikke sett det. Det er synd på både mor og barn. Tydelig at mor tenkte fornuftig ved å legge de ved
et sykehus da. Sikkert en ung og fortvilet mor. Tragisk!!
Håper alt går bra med både mor og barn da!

Leste det her, helt forferdelig...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110696

ja det re helt tragisk...håper de finner moren da,eller at hun melder seg selv....

uff stakkars små babyer [:(] stakkars mammaen oxo da hvis hun er rundt 13-14 år gammel, tenk hvor redd hun var da [:(] håper alt går bra med dem
sender en hau med gode og varme tanker til dem

uff så leit..
håper moren melder seg så hun kan få hjelp både fysisk og psykisk.. er nok ikke lett å være henne nå[8|]

Uff trist å lese, tragisk[:(]

Godt hun la dem der og ikke en plass folk ikke finner dem. Er ikke lett for noen av dem [&o]

Har ikke hørt om det jeg... så grusomt da [:'(]

Stakkars alle sammen faktisk.. Det er veldig trist når noen føler at de må gå til det steget å forlate barna sine!

Back
Topp