Tvillingdåpen.

Hanne79

Elsker forumet
Ja da var dåpen over her også... Jentene ble døpt i Vår Frelsers Kirke klokken 1100 den 12. mars. Sammen med 5 andre jenter, hvorav 2 var tvillinger

Norah gråt gjennom hele gudstjenesten og hadde hysterisk vondt i magen Mathilde derimot sov og sov og sov.....

Etterpå hadde vi selskap med koldtbord. Vi var 31 stk, 7 av de utenbys fra. Ble mye "dikkedikk, og gagagag" for jentene. Mathilde ble helt utafor til slutt, og alt jeg ønsket var å ta jentene vekk derfra og dra til en stille, rolig plass. Når vi endelig kom hjem, sov jentene 14 timer Vekket de bare en gang for å gi mat. Stakkar jentene mine... helt utslått. Merker godt at de ikke tåler for mye stimulering.

Uansett... gjestene var kjempefornøyd med både selskapet og maten. Jeg kan ikke akkurat si jeg husker så veldig mye av hele selskapet, men så lenge alle andre er fornøyd så er det greit....

Glad jeg (sannsynligvis ) ikke skal ha flere tvillingdåper

Gratulerer med overstått feiring. Men det er jo synd at det ble så mye "styr" at du ikke husker så mye fra selskapet. Det skal jo vare kos med en slik dag. Et tips kan være å delegere mer av oppgavene til andre, lett å skulle gjøre for mye selv. Jeg er dårlig på det selv.

Godt at gjestene synes det gikk bra, da [:)]
Gratulerer med vel ovestått dag til Mathilde og Norah

Gratulerer med vel overstått dåpsdag! Du får glede deg til bildene fra den store dagen kommer for da tror jeg nok at minnene fra hvordan dagen var kommer frem igjen [;)]

Back
Topp