Tvillingbarnevogn - noen erfaringer?

Tove

Forelsket i forumet
Venter tvillinger, dobbel glede men også mye ekstra å tenke på. Har noen erfaringer vedrørende barnevogner som dere kan dele? Alt mottas med takk.

Liker godt Bugaboo Donkey Twin siden den kan justeres til enkel og dobbel, men den er så fryktelig dyyyyr... (15000)

Ikke så mye erfaring med den ennå men kan jo dele likevel... Vi har kjøpt Bumbleride indie twin med bagger. Ikke brukt den ennå, men testet litt på storebror og den er romslig og god i allefall han er ca 100 cm lang og hadde ennå gos liggeplass, god å trille og jeg har lest og spurt meg rundt og bare fått positive omtaler om vogna! Spent på å ta den i bruk nå snart:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Den ser jo fin ut, spesielt med baggene. Takk for tipset :-)

Hørt flere som er veldig fornøyd med bugabooen:)

Kanskje poste inne på tvillingforum? Der må det være noen med erfaring:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har aldri hatt tvillingvogn selv, men har trillet andre sine vogner noen gang. Det jeg merka meg da var at den ene jeg trilla hadde en slags håndbrems på håndtaket. Det var veldig greit i nedoverbakkene da ungene begynte å bli store. Ble tungt å holde igjen kjente jeg ;-) Men dette er noen år siden da, så for alt jeg vet er det håndbremser på alle nå :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en Bogaboo Donkey til våre tvillinger. Er veldig fornøyd. Særlig det at sittedelene kan stå begge veier. Regntrekkene er tullete, men kjøpte et vanlig tvilingvogntrekk som funket helt bra. De sitter og ligger fint i vogna enda, selv om de straks er en meter lange. Ikke håndbrems, men opplevd det som problem selv på Vestlandet. Den er veldig lett også, og tar liten plass sammenslått. Den kan kanskje kjøpes brukt?

Jeg har en Bogaboo Donkey til våre tvillinger. Er veldig fornøyd. Særlig det at sittedelene kan stå begge veier. Regntrekkene er tullete, men kjøpte et vanlig tvilingvogntrekk som funket helt bra. De sitter og ligger fint i vogna enda, selv om de straks er en meter lange. Ikke håndbrems, men opplevd det som problem selv på Vestlandet. Den er veldig lett også, og tar liten plass sammenslått. Den kan kanskje kjøpes brukt?
Takk for tilbakemelding :-)

Har lest at baggene skal være litt små (?) Noen erfaring der?

Takk for tilbakemelding :-)

Har lest at baggene skal være litt små (?) Noen erfaring der?
Brukte aldri bagene. Vi hadde først en TFK twinner twist som vi solgte da de vokste ut av bagene da jeg syns de var alt for små til å sitte vendt fra meg. Tenkte å bare beholde vognen (Bugaboo Donkey) og bruke den til den neste sammenslått. Har tenkt litt på den bagen, men tror det går greit siden babyen blir født i mars og man ikke trenger så mye i bagen om sommeren. De fleste tvillingvogner har jo små bager, ellers blir vognen for bred. Mener å huske at Bugaboo sine var større enn TFK den gangen.

Brukte aldri bagene. Vi hadde først en TFK twinner twist som vi solgte da de vokste ut av bagene da jeg syns de var alt for små til å sitte vendt fra meg. Tenkte å bare beholde vognen (Bugaboo Donkey) og bruke den til den neste sammenslått. Har tenkt litt på den bagen, men tror det går greit siden babyen blir født i mars og man ikke trenger så mye i bagen om sommeren. De fleste tvillingvogner har jo små bager, ellers blir vognen for bred. Mener å huske at Bugaboo sine var større enn TFK den gangen.
takk for svar:):) ser forresten at du har vært hos hausken. vi og:)

Back
Topp