Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tilbakemeldingJeg har en Bogaboo Donkey til våre tvillinger. Er veldig fornøyd. Særlig det at sittedelene kan stå begge veier. Regntrekkene er tullete, men kjøpte et vanlig tvilingvogntrekk som funket helt bra. De sitter og ligger fint i vogna enda, selv om de straks er en meter lange. Ikke håndbrems, men opplevd det som problem selv på Vestlandet. Den er veldig lett også, og tar liten plass sammenslått. Den kan kanskje kjøpes brukt?
Brukte aldri bagene. Vi hadde først en TFK twinner twist som vi solgte da de vokste ut av bagene da jeg syns de var alt for små til å sitte vendt fra meg. Tenkte å bare beholde vognen (Bugaboo Donkey) og bruke den til den neste sammenslått. Har tenkt litt på den bagen, men tror det går greit siden babyen blir født i mars og man ikke trenger så mye i bagen om sommeren. De fleste tvillingvogner har jo små bager, ellers blir vognen for bred. Mener å huske at Bugaboo sine var større enn TFK den gangen.Takk for tilbakemelding![]()
Har lest at baggene skal være litt små (?) Noen erfaring der?
takk for svarBrukte aldri bagene. Vi hadde først en TFK twinner twist som vi solgte da de vokste ut av bagene da jeg syns de var alt for små til å sitte vendt fra meg. Tenkte å bare beholde vognen (Bugaboo Donkey) og bruke den til den neste sammenslått. Har tenkt litt på den bagen, men tror det går greit siden babyen blir født i mars og man ikke trenger så mye i bagen om sommeren. De fleste tvillingvogner har jo små bager, ellers blir vognen for bred. Mener å huske at Bugaboo sine var større enn TFK den gangen.