Tvilling vogn

Hmm98

Flørter med forumet
Jeg har tenkt og sett litt på tvillingvogn da jenta mi kommer til å bli 2 år samme mnd som neste blir født❤️ Men er usiker på om det er vits å gå til innkjøp av ei tvillingvogn når ho trolig får brukt den svært lite. Er nå 1 år og snart 4 mnd og er 86 cm høy.

Prøvde ho i bugaboo vogna, hos satt greit men usiker på om man skal gå for ei så dyr investering.

Vi har nå nxt 90 og ei liten reisetrille
 
Vi har ei som vil være 1 år 8 mnd men tror ikke vi blir å kjøpe tvillingvogn. Opplever at det å bruke vanlig vogn kan være trangt på butikker osv. samt er usikker på hvor mye den eldste da vil bruke vogn da. Tenker heller på søsken utstyr til vogna slik som brett.
 
Mini her vil være 2 år og 2 mnd når lille kommer, han er 1,5 år nå og vil nesten ikke sitte i vogn nå allerede. Tenker at man må vurdere kostnad/om det er praktisk før man kjøper i hvertfall :)
 
Kanskje ikke helt innafor, men jeg puttet av og til eldste oppi bagdelen sammen med baby de gangene hun ble sliten. Gikk fint det :D Hadde også søskenbrett
 
Dersom du bruker vogn til og fra bhg så er det nok veldig praktisk med søskenvogn, hvis ikke tipper jeg det holder med søskenbrett/sete som kan festes på vogna :happy:
 
Jeg ser på søsken vogn også.. Har vært å prøvd ut uppababy vista v2.. Den virker helt sykt bra.. Tror vi går for den :D Liker at den bygger oppover istedenfor til side.. Den er lett å klappe sammen og bytte sittegruppe, også tar den liten plass i bilen.. Liker spesielt at man kan bruke bilsete i den også.. Sender med bilde, så dere kan se :D
 

Vedlegg

  • 20220608_200236.jpg
    20220608_200236.jpg
    888,9 KB · Visninger: 18
  • 20220608_200258.jpg
    20220608_200258.jpg
    1 MB · Visninger: 18
Jeg ser på søsken vogn også.. Har vært å prøvd ut uppababy vista v2.. Den virker helt sykt bra.. Tror vi går for den :D Liker at den bygger oppover istedenfor til side.. Den er lett å klappe sammen og bytte sittegruppe, også tar den liten plass i bilen.. Liker spesielt at man kan bruke bilsete i den også.. Sender med bilde, så dere kan se :D
De ser veldig snedige ut, har flere venner som har samme-ish type søskenvogn. Jeg prøvde en med baby og toåring i, og det var helt sykt tungt å trille den på vanlig asfalt siden den ble så «lang» og «høy» (med begge barna i). Vi endte opp med søskenvogn hvor sittedelene er på siden av hverandre for bedre vektfordeling.
 
De ser veldig snedige ut, har flere venner som har samme-ish type søskenvogn. Jeg prøvde en med baby og toåring i, og det var helt sykt tungt å trille den på vanlig asfalt siden den ble så «lang» og «høy» (med begge barna i). Vi endte opp med søskenvogn hvor sittedelene er på siden av hverandre for bedre vektfordeling.
Okei. Uff! Dårlig nytt, men bra info å få.. Takk for det! :joyful:
 
Vi bruker omtrent ikke vogn til storebror på 1 år og 4 mnd lenger fordi han er så glad i å gå, og aldri har trives spesielt godt i noen vogn. Så vi kommer ikke til å kjøpe noen søskenvogn.
 
Vi bruker omtrent ikke vogn til storebror på 1 år og 4 mnd lenger fordi han er så glad i å gå, og aldri har trives spesielt godt i noen vogn. Så vi kommer ikke til å kjøpe noen søskenvogn.
Kan jeg spørre om du har en gutt født i februar eller Januar?
 
Back
Topp