Tvilling-vogn

Adventures

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Noen som vet at de venter tvillinger, eventuelt har tvillinger fra før? :) Vogner for to er det ikke akkurat et stort flust av, så tenkte å høre om noen har erfaring eller allerede har samlet informasjon.

Har ikke tvillinger, men brukte tvillingvogn som søskenvogn da jeg fikk de to første med 18 mnd mellom. Kjøpte tfk twinner twist duo, for så vidt ei grei vogn, men ikke superfonøyd. Angra meg i hel på at jeg ikke kjøpte bugaboo.. Men da spesielt siden jeg ikke hadde tvilliger, for den kan gjøres om til enkelvogn og. Hadde ei venninne som hadde bugaboo på samme tid, å den virka bare såå mye bedre ut.

Venter tvillinger (har ikke barn fra før), og etter litt titting på nett/tester og anbefalinger, heller vi mot Bugaboo Donkey 3 Twin. Satser på en pent brukt en, eller et salgskupp etterhvert:) De er jo ikke av de billigste..

Vi har ikke tvillinger men brukte søskenvogn til dem. Har ei city select. Og elsker den. Meeen misunnelig på alle som har Bugaboo da. Veldig lyst på donkey mono denne gangen her. Må bare gå solgt unna litt av parken.:hilarious::hilarious::hilarious:

Vi skal også få tvillinger og lurer fælt på det med vogn vi å:p
Bugaboo donkey (2 eller 3) duo er visst den jeg har lest om som får best kritikk, men altså 20000kr + - er jo helt sykt. Går det kanskje ann å kjøpe noe brukt (understell, sittedel etc) og noe nytt? Eller må man kjøpe «full pakke» dersom man skal ha den vognen? Noen som har greie på dette?:angelic:

Mine eldste er ganske tette, og da kjøpte jeg donkey og var super fornøyd, veldig greit at den kan gjøres om til singelvogn om man bare skal ha med seg ett barn. Nå er minstemann litt over 1 år, så da får vi mye bruk for donkyen igjen. Har hatt mange vogner, men kjørekomforten er så mye bedre på bugaboo synes jeg, også er den ikke så tung som feks emmaljunga, anbefales på det sterkeste:)

Jeg så litt på bugaboo (på nett), men syns den ser så lav ut? Eller er ikke det noe problem?

Jeg hadde en emmaljunga forrige gang (brukes som sovevogn i barnehagen nå), men vil ha en som er lettere og bedre å trille på vinterføre/ulendt terreng.

Jeg så litt på bugaboo (på nett), men syns den ser så lav ut? Eller er ikke det noe problem?

Jeg hadde en emmaljunga forrige gang (brukes som sovevogn i barnehagen nå), men vil ha en som er lettere og bedre å trille på vinterføre/ulendt terreng.
Vi har den, og synes ikke den er lav selv om den kan se litt sånn ut. Fin høyde for å ta baby opp og ned i vognen. Vi er begge ca 175-180 cm. Håndtaket er lett å justere til å passe folk som er høyere enn det.

På vinterføre og ulendt terreng synes jeg derimot ikke den er spesielt god, i alle fall ikke med mindre man låser forhjulene. Blir mye humping viss ikke.

Edit: vi har Fox, enkeltvogn, men Bugaboo-vognene er relativt like uansett modell vil jeg tro.

Vi skal også få tvillinger og lurer fælt på det med vogn vi å:p
Bugaboo donkey (2 eller 3) duo er visst den jeg har lest om som får best kritikk, men altså 20000kr + - er jo helt sykt. Går det kanskje ann å kjøpe noe brukt (understell, sittedel etc) og noe nytt? Eller må man kjøpe «full pakke» dersom man skal ha den vognen? Noen som har greie på dette?:angelic:
Bugaboo har sykt god bruktverdi da - jeg hadde kjøpt nytt om jeg hadde råd, tatt godt vare på den og solgt igjen når den ikke trengs mer :) vi hadde bugaboo fox med forrige og solgte den etter litt over ett år, budrunde og endte med å selge den for 2000kr mindre enn vi kjøpte for ny. Sååå i teorien hadde vi prima god vogn i ett år for 2000kr:wideyed:

Jeg er mesten 1.90 høy og hadde bugaboo fox til forrige, gikk helt fint selv med min dårlige rygg:)

Back
Topp