Noen som vet at de venter tvillinger, eventuelt har tvillinger fra før? Vogner for to er det ikke akkurat et stort flust av, så tenkte å høre om noen har erfaring eller allerede har samlet informasjon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har den, og synes ikke den er lav selv om den kan se litt sånn ut. Fin høyde for å ta baby opp og ned i vognen. Vi er begge ca 175-180 cm. Håndtaket er lett å justere til å passe folk som er høyere enn det.Jeg så litt på bugaboo (på nett), men syns den ser så lav ut? Eller er ikke det noe problem?
Jeg hadde en emmaljunga forrige gang (brukes som sovevogn i barnehagen nå), men vil ha en som er lettere og bedre å trille på vinterføre/ulendt terreng.
Bugaboo har sykt god bruktverdi da - jeg hadde kjøpt nytt om jeg hadde råd, tatt godt vare på den og solgt igjen når den ikke trengs mer vi hadde bugaboo fox med forrige og solgte den etter litt over ett år, budrunde og endte med å selge den for 2000kr mindre enn vi kjøpte for ny. Sååå i teorien hadde vi prima god vogn i ett år for 2000krVi skal også få tvillinger og lurer fælt på det med vogn vi å
Bugaboo donkey (2 eller 3) duo er visst den jeg har lest om som får best kritikk, men altså 20000kr + - er jo helt sykt. Går det kanskje ann å kjøpe noe brukt (understell, sittedel etc) og noe nytt? Eller må man kjøpe «full pakke» dersom man skal ha den vognen? Noen som har greie på dette?
Jeg er mesten 1.90 høy og hadde bugaboo fox til forrige, gikk helt fint selv med min dårlige ryggJeg så litt på bugaboo (på nett), men syns den ser så lav ut? Eller er ikke det noe problem?
Jeg hadde en emmaljunga forrige gang (brukes som sovevogn i barnehagen nå), men vil ha en som er lettere og bedre å trille på vinterføre/ulendt terreng.