Tvilling vogn el ståbrett?

verteline

Elsker forumet
Lenge til enda da men lurer.. Det blir 2 år og 4 mnd mellom gulla, trenger vi søsken/tvilling vogn da? Eller funker det med ståbrett til storebror?

Aaaaner ikke.... 
Her blir det akkurat to år, så tenker det blir søsken sete på barnevogna! Og brett... å kjøpe søskenvogn ønsker jeg ikke hvis jeg ikke må

Vi kommer ikke til å ha tvillingvogn, blir nesten det samme mellom våres! Mini sitter ikke noe særlig i vogn lengre, kun for soving:)

Det samme er det mellom mine gutter. Jeg kjøpte kun en mcLarentrille utenom. Og så hadde jeg stokkevogna til minsten. Kunne da ikke gå med begge, men et ståbrett hadde holdt for min del, så lenge han ikke skulle sove mens vi gikk..... Jeg ønsket meg veldig en søskenvogn før jeg fødte, men lot det være. Savnet det ikke. Men det kommer helt an på bruken og ungene. Skal du gå mye med begge anbefaler jeg søskenvogn! Blir samme aldersforskjell mellom mine nå igjen, om dette går bra. Og er atter inne på tanken ift hva som passer nå. 

alle jeg snakker med som har tette sier at det bare er bortkasta penger med tvillingvogn, taper så utrolig mye penger på å kjøpe det for du får ikke mye igjen for den når du skal selge den igjen... søsteren min kjøpte tvillingenvogn når hun fikk jenta si, å hun brukte den kun når jeg å hun var å shoppa :P så minsten min låg ene delen å datteren hennes i den andre ;) så egentlig bare waist of money :P (eller hvordan det skrives ) :P

Her går vi for ståbrett. Guttungen er såpass stor når nestemann kommer at han ikke trenger vogn. Hvordan det kommer til å gå er en helt annen sak, for han elsker å sitte i vogn :-)

her er det 1,5 år mellom. Søstra har ei ok søsken/tvillingvogn, som me tenkte å bruke. I og med at me går til alt her i bygda;-)

Back
Topp