Tvilling skravletråd

Har brukt alt for mye penger idag! Kjøpt ny vaskemaskin, robotstøvsuger, vippestoler, bilstol poser, bilstoler..
I neste uke skal vi dra til Tromsø på en liten shopping runde, kun jeg og mannen, hente bilen og sende den hjem med hurtigruten.
 
Har brukt alt for mye penger idag! Kjøpt ny vaskemaskin, robotstøvsuger, vippestoler, bilstol poser, bilstoler..
I neste uke skal vi dra til Tromsø på en liten shopping runde, kun jeg og mannen, hente bilen og sende den hjem med hurtigruten.

Robotstøvsuger høres ut som en super idé da! ❤
 
Har brukt alt for mye penger idag! Kjøpt ny vaskemaskin, robotstøvsuger, vippestoler, bilstol poser, bilstoler..
I neste uke skal vi dra til Tromsø på en liten shopping runde, kun jeg og mannen, hente bilen og sende den hjem med hurtigruten.
Robotstøvsuger er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort!!
 
Mannen har vasket klær i helgen smiley-chores003
Tømt hele/begge kurvene, og nå er de brettet og satt på plass! :smiley-bounce016
 
Jentene vokser som de skal, og lå kun 2 og 3% På minus siden :happy: en ligger med hode ned, og den andre ligger på tvers, så neste kontroll ble hos overlege i uke 28, da får vi vite mer om hvor fødselen blir.:happy:
 
Jentene vokser som de skal, og lå kun 2 og 3% På minus siden :happy: en ligger med hode ned, og den andre ligger på tvers, så neste kontroll ble hos overlege i uke 28, da får vi vite mer om hvor fødselen blir.:happy:
Kjempe flott!!:Heartred
Også utrolig spennende neste kontroll blir!:joyful:

Mine ble nå 22+1 estimert til: Tvilling 1 - 546g og tvilling 2 - 489g. Tvilling 1 litt over gjennomsnittet og tvilling 2 litt under, men begge følger sin kurve :happy:

Andre som vet noe om estimert vekt i uke 22?
 
Jeg er 23+1 i dag. Guttene har vokst det de skal og ligger midt på linjen for vekst og følger begge sin egen kurve. Ene er bittelitt større enn broren, men de har begge godt med fostervann og gjennomstrømning til navlesnoren. Fikk ikke vite estimert vekt denne gangen:) to uker til neste kontroll
 
Kjempe flott!!:Heartred
Også utrolig spennende neste kontroll blir!:joyful:

Mine ble nå 22+1 estimert til: Tvilling 1 - 546g og tvilling 2 - 489g. Tvilling 1 litt over gjennomsnittet og tvilling 2 litt under, men begge følger sin kurve :happy:

Andre som vet noe om estimert vekt i uke 22?

Jeg er 22+0 idag og fikk bare høre at det ikke var vits å måle vekst så tidlig Så jeg aner ikke! Men begge hadde det fint ihvertfall ❤️
 
Jordmor er ikke akkurat begeistret for de dumme kommentarer han kommer med. Han målte ikke noe annet enn blodtrykk heller, ingen oppfølgingsspørsmål, ingenting. Men men, jeg står på en liste for å bytte fastlege. :) Har iallfall fått 40% sykemelding og det går ok med det. :) Så tror jeg nok at det blir til 60% snart, så sikkert 100 om ikke så lenge. (Krevende stressende jobb i barnevern) Noen av dere som jobber?


Jeg jobber 100% i barnehage fortsatt
 
Men får du da støtte av mannen hjemme? Er alene, så ingen som hjelpe med noe og en hund som trenger sin time med tur hver dag.

Han jobber ganske mye, så gjør det meste selv, har også hund som trenger sin daglige tur, men går i det tempo jeg må for å klare turen:happy: Ellers kan jeg slippe Hu løs litt så hu får løpt fra seg ;) Men har en mann som gjør ting hjemme hvis jeg ber han om det, men nettopp startet opp for seg selv så han må nesten jobbe det han må;)Men har bestilt meg robotstøvsuger nå, å den må jeg si jeg gleder meg til å få i hus:)
 
Klarer dere å skille på bevegelsene fra tvillingene? Altså, vet dere om det er tv1 eller tv2 som beveger seg?
Syns det er litt vanskelig å vite forskjell, men vet at ene ligger i tverrleie og en med hode ned, så klarer så delvis å kjenne forskjell på de.
 
Klarer dere å skille på bevegelsene fra tvillingene? Altså, vet dere om det er tv1 eller tv2 som beveger seg?
Syns det er litt vanskelig å vite forskjell, men vet at ene ligger i tverrleie og en med hode ned, så klarer så delvis å kjenne forskjell på de.
Nei, klarer ikke det:)
 
Klarer dere å skille på bevegelsene fra tvillingene? Altså, vet dere om det er tv1 eller tv2 som beveger seg?
Syns det er litt vanskelig å vite forskjell, men vet at ene ligger i tverrleie og en med hode ned, så klarer så delvis å kjenne forskjell på de.
Klarer ikke det. Sist lå begge i tverrleie. En litt lengre ned, men samtidig er de jo "overalt" i magen :p er det sånn at man skal kunne kjenne forskjell?
 
Klarer ikke det. Sist lå begge i tverrleie. En litt lengre ned, men samtidig er de jo "overalt" i magen :p er det sånn at man skal kunne kjenne forskjell?
Vet ikke om man skal kunne kjenne forskjell :p
 
Klarer dere å skille på bevegelsene fra tvillingene? Altså, vet dere om det er tv1 eller tv2 som beveger seg?
Syns det er litt vanskelig å vite forskjell, men vet at ene ligger i tverrleie og en med hode ned, så klarer så delvis å kjenne forskjell på de.

Jeg tror det :) tvilling 1 (V) er gjemt litt bak morkake og tvilling 2 ( H) har sin morkake bak så der er det mye mer aktivitet enn hos 1. :)
 
Last edited:
Klarer dere å skille på bevegelsene fra tvillingene? Altså, vet dere om det er tv1 eller tv2 som beveger seg?
Syns det er litt vanskelig å vite forskjell, men vet at ene ligger i tverrleie og en med hode ned, så klarer så delvis å kjenne forskjell på de.
Jeg kjenner forskjell:) begge ligger parallelt med hodet ned, så kjenner godt forskjell på høyre og venstre tvilling
 
Back
Topp