Tvilling skravletråd

Uke 11 idag :)begynner å ligne en mage der.. Gleder meg til den blir mer tydelig:Heartbigred
Så gøy! Her og føler jeg noe skjer og samboeren min sier han ser det veldig tydelig! 11+4, gleder meg veldig til det ikke lengre bare ser ut som jeg har spist alt for mye!:hilarious:
 
Nesten lik her og :) er kvalm hele tiden men hjelper å små spise. Trøtt og slapp. Neste er på sykehuset om 10 dager(9+3 blir jeg da). Håper det går bra :nailbiting::smiley-angelic001:smiley-angelic001 tviler på at de tar utvendig. Ble litt tett men tørr ikke flytte timen på sykehuset. Så lar det bare stå. Det er ikke lenge til ♥️♥️Så spennende. Masse lykke til. Oppdater ❤️❤️
Uff ikke kjekt med kvalme, det har jeg heldigvis sluppet unna, men samtidig godt med litt bekreftelse ❤ ååh så gøy! Da jeg tok 9+0 beveget de seg allerede mye og var helt tydelig 2 små babyer! Så det kan du virkelig glede deg til!:woot::Heartbigred
 
Uff ikke kjekt med kvalme, det har jeg heldigvis sluppet unna, men samtidig godt med litt bekreftelse ❤ ååh så gøy! Da jeg tok 9+0 beveget de seg allerede mye og var helt tydelig 2 små babyer! Så det kan du virkelig glede deg til!:woot::Heartbigred
Åh gleder meg ♥️♥️
 
Var på bokhandel idag å fant denne! Gleder meg sykt til å fylle inn :) kan virkelig anbefale denne til alle gravide. Står litt uke til uke info og man har også mulighet til å skrive inn selv. Fantastisk bok!
 

Vedlegg

  • IMG_20200707_123657.jpg
    IMG_20200707_123657.jpg
    51,3 KB · Visninger: 47
Noen som har fått høre hjertelyden med dopler hos jordmor på helsestasjonen :)? Hvor langt på vei evnt :)?
 
Noen som har fått høre hjertelyden med dopler hos jordmor på helsestasjonen :)? Hvor langt på vei evnt :)?
Skal høre på fredag om hun vil gjøre det :happy: men vanligvis vil de ikke høre såpass tidlig. :happy:
 
Vært på sykehus for kontroll i dag, alt så veldig fint ut. Den ene vinka til oss :) Spørsmål til gjengen: går dere til jordmor i tillegg til sykehus oppfølging?
 
Vært på sykehus for kontroll i dag, alt så veldig fint ut. Den ene vinka til oss :) Spørsmål til gjengen: går dere til jordmor i tillegg til sykehus oppfølging?
Jeg får bare oppfølging av jordmor på sykehuset.. Vil få tett oppfølging der pga eneggede med felles morkake :)
 
Vært på sykehus for kontroll i dag, alt så veldig fint ut. Den ene vinka til oss :) Spørsmål til gjengen: går dere til jordmor i tillegg til sykehus oppfølging?
Skal til jordmor i morgen, blir nok både der og sykehuset :happy: har samme jordmor som har fulgt meg gjennom svangerskapet med alle de andre3 :happy:
 
Skal til jordmor i morgen, blir nok både der og sykehuset :happy: har samme jordmor som har fulgt meg gjennom svangerskapet med alle de andre3 :happy:

Vurderer det samme, men samtidig føler jeg at det blir litt mye.. skal ringe jordmortjenesten i morgen :)
 
Vært på sykehus for kontroll i dag, alt så veldig fint ut. Den ene vinka til oss :) Spørsmål til gjengen: går dere til jordmor i tillegg til sykehus oppfølging?

Så bra!
Jeg har time hos jordmor neste uke (bestilte før jeg visste at det var tvillinger, så kommer til å gå på den). Har ellers fått beskjed om at jeg ikke får oppfølging på sykehus siden det er toeggede tvillinger og at all oppfølging skal skje hos gynekolog. Tenker det kommer litt an på hvordan oppfølging det blir der om jeg velger å fortsette hos jordmor eller ikke ☺️
 
Vært på sykehus for kontroll i dag, alt så veldig fint ut. Den ene vinka til oss :) Spørsmål til gjengen: går dere til jordmor i tillegg til sykehus oppfølging?
Sniker:) Om en går til jordmor i tillegg til kontroller på sykehuset kommer vell helt an på hva kontrollen inneholder. På mine sykehuskontroller tok de kun ul for å se hvordan det gikk med de små. Det var ingen kontroll av urin, blodtrykk og lignende der med mindre det var spesielt, så da ble det jordmortime i tillegg annenhver uke. Og hver uke etter uke 30. Det ble en heltidsjobb å følge opp alle avtalene på slutten av svangerskapet :hilarious: men jeg syntes det var veldig fint å gå til jordmor også. På ul-kontrollene var det alltid fokus på de små, og det blir veldig liten tid til å gå inn på hvordan du har det oppi alt sammen. Så der var jordmor helt supert å ha!
 
Bare 8+2 men litt mage allerede. :) Gleder meg også sykt til den blir enda større!
Skal ha ny runde med ul hos en gynekolog om en uke. Ellers har jeg bare fått innkalling til oul fra sykehuset. Synes det er rart. Eller er det vanlig? Trodde med gravide som er over 37 er det vanlig at de kaller inn til nipt tidligere. ?
 
Sniker:) Om en går til jordmor i tillegg til kontroller på sykehuset kommer vell helt an på hva kontrollen inneholder. På mine sykehuskontroller tok de kun ul for å se hvordan det gikk med de små. Det var ingen kontroll av urin, blodtrykk og lignende der med mindre det var spesielt, så da ble det jordmortime i tillegg annenhver uke. Og hver uke etter uke 30. Det ble en heltidsjobb å følge opp alle avtalene på slutten av svangerskapet :hilarious: men jeg syntes det var veldig fint å gå til jordmor også. På ul-kontrollene var det alltid fokus på de små, og det blir veldig liten tid til å gå inn på hvordan du har det oppi alt sammen. Så der var jordmor helt supert å ha!

takk, du har gode poeng! Det blir nok jordmor i tillegg her ja! Min første graviditet og ikke alt jeg har rukket å satt meg inn i enda :)
 
Jenter jeg føler jeg er mindre kvalm idag 8+5. Ble litt engstelig. Tul forrige uke visste at alt er fint.
Noen andre som ble mindre kvalm rundt den tiden og kan berolige meg :(
 
Back
Topp