Tvilling/-søskenvogn

tredjegangsmamma♡

Betatt av forumet
Vi må ha ny vogn til neste år da vi får ett barn til.
Hvilken søskenvogn anbefaler dere?

Vi ønsker egentlig en som er enkel og lett men allikevel god å trille, vi har nå bugaboo fox og er veldig fornøyd.

Det kommer helt ann på hvilke kriterier du har. Skal sittedelene vendes mot deg? I såfall har både emmaljunga og buggaboo gode alternativer. Hvis du godt kan ta sittedeler vendt fra deg får du mer kompakte vogner som er lette å slå sammen. Her er babyjogger city gt dobbel, tfk og britax b-agile dobbel gode alternativer.

Det kommer helt ann på hvilke kriterier du har. Skal sittedelene vendes mot deg? I såfall har både emmaljunga og buggaboo gode alternativer. Hvis du godt kan ta sittedeler vendt fra deg får du mer kompakte vogner som er lette å slå sammen. Her er babyjogger city gt dobbel, tfk og britax b-agile dobbel gode alternativer.
Tusen takk! Jeg er ikke så kresen, vil kjøpe brukt så er åpen for det meste. Men skal sjekke ut de du nevnte :)

Tusen takk! Jeg er ikke så kresen, vil kjøpe brukt så er åpen for det meste. Men skal sjekke ut de du nevnte :)

Ville prøvd ulike i butikken først så får du en viss ide om hvordan de er. Jeg har vært veldig glad i muligheten for å ha de vendt mot meg når de har vært små og da hatt emmaljunga dobbel viking (tror den er på vei ut, men finnes mange brukt). Nå har vi en babyjogger dobbel (den er lengst i ryggen og høyest vektbegrensning) hjemme og en britax b-agile hos besteforeldre. Veldig fornøyd med begge, men liker bsbyjogger hakke bedre bla pga bedre solskjerming og større hjul.
Har ikke prøvd tfk sin dobbel vogn, men har tre tette barn og derfor tfk sin trillingvogn. Den er robust, har super demping og håndbrems, men veier en god del mer og litt mer jobb og slå sammen + litt større sammenlagt (tenker da på dobbel vogna samenliknet med de andre).
Bugaboo liker jeg personlig ikke derfor ingen erfaringer med.
Vet det finnes litt mer ukjente merker også eks. Carena som er billigere enn de «kjente» merkene. Har ingen erfaringer med de, men vet flere her inne er fornøyd

Back
Topp