Tvilling/søskenvogn

Karinalinami

April 2013s jentemamma!
Hvilken vogn skal dere som får tvillinger eller tette søsken ha? Her vil jeg gjerne ha en som sportdelen vender mot meg:) Har tenkt litt på den nye emmaljunga double monkey eller hva den heter :p hehe. Noen som vet hva prisen på denne kommer til å ligge på?

Aner ikke, vet ikke om jeg gidder å drasse på en søskenvogn, eller om vi får plass i bilen til en søskenvogn! Selv om det nok hadde vært mest praktisk! Kanskje en TFK vogn :)

Aner ikke, vet ikke om jeg gidder å drasse på en søskenvogn, eller om vi får plass i bilen til en søskenvogn! Selv om det nok hadde vært mest praktisk! Kanskje en TFK vogn :)

hadde en GT safari dobbel, men tror jeg ville valgt Emmaljunga dubbel monkey om jeg skulle hatt tvilling eller søskenvogn nå!

jeg har kikket masse på emmaljunga double monkey, og det blir nok den jeg går for. den kommer i butikkene her i uke 50 så da skal den prøves. prisen med to bager og to sportdeler blir på drøye 12 000. men du trenger jo bare en av hver del da. blir litt billigere da :)

Du må jo ha to sportsdeler, mtp når den lille blir for liten til bagen ;)

Jeg liker ellers godt Mountain Buggy sin.. Ellers har jeg lagt min elsk på Emmaljunga sin Twin cangaroo, men denne er ut av produksjon og kun i noen få eksemplarer til salgs brukt MED søskendel, så jeg håper jeg klarer å få fatt i den..

Du må jo ha to sportsdeler, mtp når den lille blir for liten til bagen ;)

Jeg liker ellers godt Mountain Buggy sin.. Ellers har jeg lagt min elsk på Emmaljunga sin Twin cangaroo, men denne er ut av produksjon og kun i noen få eksemplarer til salgs brukt MED søskendel, så jeg håper jeg klarer å få fatt i den..

Jeg har tenkt litt på Babyjogger City dobbel, veldig fornøyd med City Mini GT, som vi har til snuppa. Hvis jeg kjøper bag til kan jeg bruke den i begge vognene, det hadde vært praktisk :)

Back
Topp