tvilling/søskenvogn

MissLindi

Betatt av forumet
Dere som er gravide igjen her, hva slags vogn har dere kjøpt? Søskenvognene er jo så dyre. Trenger en med litt god plass, med litt god plass i mykbagen. Noen som har erfaring med emmaljunga sin tvillingvogn?

Den skal være bra, men ei jeg kjenner måtte bytte den inn siden hun ikke fikk plass i bilen. Husker ikke hvordan bil hun hadde da men.. Kanskje lurt å sjekke at man får den med seg ihvertfall?! :)

Har ikke kjøpt enda. Regner med det blir en Phil and Ted Vibe. Kommer i en modell med hardbag og søskensete under. Fin og ikke minst veldig liten. Av tvillingvogner liker jeg EasyWalkern best, men selv den er for svær for meg. Emmaljunga er jo enda større og tyngre igjen. Finner masse fine tvillingvogner på finn - sparer flere tusen på nesten nye EasyWalkere der i alle fall.

tror bugaboo skal komme med tvilling/søsken vogn i 2011, donkey eller noe sånt.. virker veldig grei..:)

tror bugaboo skal komme med tvilling/søsken vogn i 2011, donkey eller noe sånt.. virker veldig grei..:)

Vi har ikke fått ut finger'n å kjøpt vogna ennå da, men vi skal kjøpe en tfk twinner twist duo i sort. Syntes den ser fin og solid ut, og har hørt av flere at den er å anbefale Den har hardbag da, og det innbiller jeg meg at er en fordel når man har liten baby på vinteren. ENESTE ulempen som kan være, er at ikke setet til Noah er rettet mot meg..

Hva med brio sin double swing? Koster jo bare kr 3000 på barnas hus! Noen som har erfaring med den?

Hva med brio sin double swing? Koster jo bare kr 3000 på barnas hus! Noen som har erfaring med den?

Back
Topp