Tvilinger

Jaybird

Gift med forumet
Gaaaaah!
Klaget til mamma om at jeg hadde gått opp relativt heftig i vekt, i følge vekta. Men at jeg ikke klarer å finne ut hvor jeg har gått opp. Alt passer som før. Bortsett fra at jeg har oppblåst mage.

I dag presterte mamma å fortelle at noen har spådd at hun skal bli bestemor til tvillinger en gang. Pluss at mange av de symptomene jeg har, hadde hun da hun gikk med tvillinger (mine småsøsken)

JEG VIL IKKE HA TVILLINGER! Hmmm... lurer på om pappa vil adoptere den ene[8D].

Men skal ikke ta sorgene på forskudd. 15 dager til U.L!

hehe da blir det travelt, men dobbel lykke da[:D][:D] spennende!!

Skjønner godt at du er litt bekymret, men tror nok skepsisen går over i glede etterhvert hvis det viser seg å være to små der inne[;)]

blir spennende å høre etter du har vært på ul merker jeg[:D]

ORIGINAL: honning84

Skjønner godt at du er litt bekymret, men tror nok skepsisen går over i glede etterhvert hvis det viser seg å være to små der inne[;)]

blir spennende å høre etter du har vært på ul merker jeg[:D]

Travelt og skummelt. Nei, håper at hun spådamen hadde feil. Eller at det er søsteren min som skal ha tvillinger i sin tid. Kan godt på tvillinger. Men ikke før jeg er ferdig med utdannelse og har en god jobb. Ja, som om jeg kan bestemme det=P

Haha, jeg vil på UL nå!!! Handler ikke lenger om å se at spira har det bra. Nå er det for å se at det bare er 1 spire der[8D]

Som pappa sa da han og mor var på ultralyd og fikk se to i stedet for en: "Detta blir dyrt".

Oi, så spennende da! Jeg kan godt ta en til altså, ønsker meg veldig tvillinger[:D]

Jay søte deg... jeg er og i faresonen til å få tvillinger..
og har en del symptomer på at det skal bli dobbelt så gøyt så kan dette bli spennende...

eneste er at vekten ikke har fulgt etter då... (kanskje fordi at jeg har kastet opp så sinnsykt mye i starten)

Det sier du helt til du har fått dem. hehe.
Neida, tvillinger er flott de. Men utrolig slitsomt. Husker det fra da jeg var liten. Men det med slitsomt var vel mest at jeg fikk to søsken på en gang da jeg var 4^_^. Skikkelig traumer[:D]. hehe.

ORIGINAL: Jaybird

Det sier du helt til du har fått dem. hehe.
Neida, tvillinger er flott de. Men utrolig slitsomt. Husker det fra da jeg var liten. Men det med slitsomt var vel mest at jeg fikk to søsken på en gang da jeg var 4^_^. Skikkelig traumer[:D]. hehe.

hahha gubben var 13 når han ble storebror til TRILLINGER!!!!
hahahhahahahahha... så tror han er fitted for tvillinger om det kommer...
godt vi er to om de i så fall;)

Off. Det hørtes stress ut. Sa pooof i hjernen min nå![8D]

ORIGINAL: Jaybird

Off. Det hørtes stress ut. Sa pooof i hjernen min nå![8D]

jeg har sakt at om det er fler enn tre så svimer jeg av på ul benken...
14 dager til tidlig ul:D

Hehe... Tvillinger ja:) Så spennende og se hvor mange som er der inn:) Bli dobbel lykke, men skjønner at det blir dobbel så travelt også:) Hva er typiske symptomer på at det er tvillinger da?:)

det er som alle andre g-symptomer veldig individuelt..
men svigermor har sakt det flere ganger at jeg har mange av de samme symptomene hun hadde når hun ventet trillingene..

Ja. Er jo fra person til person.

Mamma mente at jeg hadde mange av de samme symptomene hun hadde. Men hun hadde ikke symptomer så tidlig.

Oi, gurimalla - tenk om det er to huleboere i magen din[:)][:)][:)]

Så skummelt OG fantastisk[:D]

Gleder meg til du har vært på UL - da må du fortelle antall med en gang[:)][:)]

Hehehehe...Kjenner jeg får helt fnatt hver gang jeg ser eller hører tvillinger...Er dødsredd for å få det...

Kjenner jeg blir helt skjelven...[8D] Hadde nok gråtet i noen mnd før jeg hadde tatt meg selv i nakken...

Men er jo koslig da...Synes alle andre kan få det jeg, bortsett fra meg...[8D]

Hihi. Lover å fortelle! Dette blir to lange uker[8D]. Krysser bein og armer for at det bare er en der=p

Back
Topp