Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk utført ytre vending med forrige, men det var grunnet seteleie.Hei! Noen som har erfaring med dette? Kom litt som et sjokk og føler jeg får så lite info!
Fikk du velge om du ville forsøke vending, eller måtte du igjennom vending før evt. keisersnitt? Her ser jeg nesten på det som en lettelse om jeg bare kan få ett planlagt keisersnitt, da jeg på tross av to fødsler kjenner på angst knytt til å skulle føde igjen… Samtidig ønsker jeg jo å være i god form etter fødselen for både enklere kunne ta med av babyen, men ikke minst de to små jeg har fra før, noe jeg er redd ett keisersnitt kan ødelegge forFikk utført ytre vending med forrige, men det var grunnet seteleie.
Det fungerte ikke, forsto at det var ca 50/50 sjanse for at det ville fungere ved seteleie.
Opplevde det som ubehagelig og til dels smertefullt, da det var ei som var uerfaren med på forsøket.
Vi endte opp med planlagt keisersnitt, og det var en veldig god opplevelse
Ja du skal få velge om du vil prøve vending, men verre med keisersnittet jeg ville i utgangspunktet prøve å føde vaginalt, men når vending ikke fungerte, baby ble målt nærmere 5 kg, kombinert med lockdown (slutten av mars 2020) - så ble det planlagt keisersnitt istedenforFikk du velge om du ville forsøke vending, eller måtte du igjennom vending før evt. keisersnitt? Her ser jeg nesten på det som en lettelse om jeg bare kan få ett planlagt keisersnitt, da jeg på tross av to fødsler kjenner på angst knytt til å skulle føde igjen… Samtidig ønsker jeg jo å være i god form etter fødselen for både enklere kunne ta med av babyen, men ikke minst de to små jeg har fra før, noe jeg er redd ett keisersnitt kan ødelegge for
Det er akkurat den jeg tenker kan være utfordrende med ks ja… Vet jo ikke hvor lang tid kroppen bruker på å komme seg etter inngrepet… Med nr. 2 her var vi ute på trilletur allerede dagen etter hjemreise, noe som var utrolig deilig. Husker jeg tenkte på det da hvor glad jeg var for at kroppen, på tross av følelsen av å være mørbanka både her og der, fungerte godt så kjapt etter fødselJa du skal få velge om du vil prøve vending, men verre med keisersnittet jeg ville i utgangspunktet prøve å føde vaginalt, men når vending ikke fungerte, baby ble målt nærmere 5 kg, kombinert med lockdown (slutten av mars 2020) - så ble det planlagt keisersnitt istedenfor
Nå var de veldig ivrige på at jeg skulle føde vaginalt frem til lockdown
Jeg har jo ikke annen erfaring, men jeg ønsker å føde vaginalt - seteleie eller ei, nettopp pga det du skriver om å barn fra før som man også ønsker å være tilstede for. Selve operasjonen og dagene på barsel var veldig fin, men det tok tid for kroppen å komme seg.
Dette gjorde det kanskje ikke enklere for deg?