Tvbord/benk

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Hvordan tvbord/benk har du??

Har fått gubben på troa til å kjøpe nytt, hvitt [:D][;)]
Liker York fra Bohus, men er jammen ikke helt sikker...[8|]

Hater det jeg har nå, men ønsker meg Liatorp eller Annika....

Har Challenger fra Møbelringen. Fant den ikke på nettsiden deres, så her er et bilde av;

Vi skal kjøpe liatorp tvbenk fra ikea, fordi jeg synes den passer til både mørkt og lyst [:)]

ORIGINAL: Alveola*

Vi har annika fra Jysk.

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

Hvordan tvbord/benk har du??

Har fått gubben på troa til å kjøpe nytt, hvitt [:D][;)]
Liker York fra Bohus, men er jammen ikke helt sikker...[8|]

Venninnen min har akkurat solgt hele York serien sin fra Bohus.. var ikke fornøyd.. fargen gulner.. og noen steder blir fargen rosa[8|] Hører flere som opplever samme.. ikke gå for den[:)]

Jeg har tv-benk.. hvit.. fra Ikea.. egentlig veldig fornøyd[:)] Du får den i 2 størrelser..

har akkurat nå en i foliert eik, med åpent i midten, 2 skuffer på venstre side og en dør på høyreside.

Denne har vi: http://www.jysk.no/130/135/3649112/a/catalog

Liker den veldig godt! [:)]

Har Liatorp fra Ikea, men synes den er for stor i den lille stua vår.. så vurderer å bytte.. 

ORIGINAL: Panzerpels

Vi har denne fra IKEA. Digger den.

tøft!

kan du ikke vise litt bilder fra hjemmet ditt?[:D]

Jeg har lack fra Ikea, men skal kjøpe meg ny.. Dritlei den, den må være tilsatt noe som gjør at den SUGER til seg støv! Pluss at den er mørkebrun:/

Skal kjøpe meg denne:

ORIGINAL: alexine

Jeg har lack fra Ikea, men skal kjøpe meg ny.. Dritlei den, den må være tilsatt noe som gjør at den SUGER til seg støv! Pluss at den er mørkebrun:/

Skal kjøpe meg denne:

Den har jeg å lyst på!

har du bilde av den i en stue eller noe?[:D]

ORIGINAL: DenicaD

ORIGINAL: alexine

Skal kjøpe meg denne:

Den har jeg å lyst på!

har du bilde av den i en stue eller noe?[:D]

Nei, desverre... Var å så på nytt stuebord i den serien og fargen, og falt helt pladask for tvbordet.. Syns det er enda finere i virkeligheten![:D]

ORIGINAL: Panzerpels

Vi har denne fra IKEA. Digger den.

stilig[:D]
koss er den inni, plass til litt forskjellig eller???

vi har to lack benker fra ikea, hater de..

Back
Topp