Tvangspising

*meggi*

Glad i forumet
Det er sånn jeg føler jeg er av og til.. Eat til I drop..[&:]

Lager jeg god mat, og for mye god mat, kan jeg spise til det er tomt, det vil si at jeg spiser resten av dag/kvelden jeg !!! Selvom jeg er KANON mett, så klerer jeg alltid å trykke litt mer nedpå etter 5 min pause.. tihi
Og snakker om spising, når jeg kjeder meg ? GAAAD , da går jeg rundt meg selv i huset og finner noe jeg kan tygge på..

Sitter forran dataen nå, har en lunsj pause i all ryddingen og romsteringen min og spiser pasta med noe greier på, ikke sånn Wow mat, men helt greit liksom, og hva gjør jeg ? joda, fyller på skål nr to, for da er det tomt i pannen, og spiser og spiser.. hvorfor ? ikke er jeg sulten, ikke var det noe spesielt godt, men har alltid plass til litt til.. ÅÅÅ det plager meg, er nett som min mor.. *ler*[:D]    *griner*[:(]

klarer liksom ikke å stoppe før det er tomt, men når det er tomt, da er jeg mett i magen (oversprengt ) og begynner ikke å lage ny mat altså, men hvorfor føler jeg meg ikke dønn mett FØR maten er tom... åå plagsomt.. tihi.

Uff, fikk en skikkelig sutre bye nå... Men det var godt [:D][:D][:D]

Uff, ja! Sånn er jeg også[:(] Stappmett etter middag og rett på godteskåla liksom........[:'(]
Men i dag begynte jeg på "ett nytt og bedre liv"! Har kasta alle rester av påskegodtet og skal handle inn kilo på kilo med frukt og grønt[:)] Håper det funker!!!!

hi hi, akkurat det jeg mener, spiller blanke null hva det er , bare det er spiselig.. tihi.. Har prøvd på det derre å tømme alt ''usunt'' mat og handle inn masse frukt og annet, men det gjør jeg enda det, spiser alt oppå hverandre.. *tihi* litt frukt nå, litt pasta etterpå osv..

Men MÅ skjerpe meg,. venter på fysio time pga bekken og rygg, når jeg har vært der, kan jeg finne ut hvilken øvelser og hvilken trening som passer meg best, slik at jeg kan begynne for fult, og ikke bare være en ''støtte'' betaler på treningsenteret.. *fnis*

Back
Topp