tv2 hjelper deg nå

3barnsmor*30

Forumet er livet
erstatning av barnevogner som blir ødelagt på fly....
veldig forskjell på sas og norwegian ja...

Ikke jeg heller.. Hva skjedde?

ei jente/dame (??) med en liten gutt som har fått ødelagt 3 vogner ved å fly med norwegian, og får ikke erstattet noe som helst, fordi hun skulle pakket det i en prampack, selv om hun ikke har blitt informert om det...

sas erstattet vogner uansett hvordan de var pakket.

ganske sprøtt [&:] jeg har 4 stjerners finalen på i bakgrunnen jeg [8D]

Synes det er rart hun ikke har fått det med seg jeg... selv har jeg måttet skrive under på noen papirer der det står at Norwegian ikke erstatter barnevogner hver gang jeg har flydd...
Har kjøpt prampack nå.. [:)]

OG jeg synes det vart ratt hun ikke fikk det dekka av forsikringa jeg.... om hun er forsikra.. de dekker vogna om den e r ubrukelig...

er gla vi har prampack!!!

ORIGINAL: snusmumrik

Synes det er rart hun ikke har fått det med seg jeg... selv har jeg måttet skrive under på noen papirer der det står at Norwegian ikke erstatter barnevogner hver gang jeg har flydd...

hun hadde ikke fått noen info når hun leverte vogna som spesialbaggasje o.l... og det klaget hun jo også på.
informasjonsansvarlig anbefalte å kjøpe prampack, og det gjorde de via nettsidene sine sa hun..

Sas hadde 3 måter å pakke inn vogner på.
Den gjennomsiktige plastposen, som de ikke anbefalte, men de erstattet skader som var store.
En gul pose der man pakker understell og bag hver for seg, kostet litt å kjøpe.
Også leide de ut prampack for en viss sum i uka.

Men de presiserte at de erstattet skader uansett.

ORIGINAL: 3barnsmor*30

hun hadde ikke fått noen info når hun leverte vogna som spesialbaggasje o.l... og det klaget hun jo også på.
informasjonsansvarlig anbefalte å kjøpe prampack, og det gjorde de via nettsidene sine sa hun..

Sas hadde 3 måter å pakke inn vogner på.
Den gjennomsiktige plastposen, som de ikke anbefalte, men de erstattet skader som var store.
En gul pose der man pakker understell og bag hver for seg, kostet litt å kjøpe.
Også leide de ut prampack for en viss sum i uka.

Men de presiserte at de erstattet skader uansett.

Okei... dårlig at de ikke gir info ja...

noen ganger har jeg blitt informert å må skrive under, andre ganger sier de ikke noe som helst, ikkje når eg sende an avgårde hell.. [&:]

Var akkurat derfor vi investerte i PramPack når vi var å reiste i januar, for det er kun Norwegian som flyr herfra og vi var ikke interessert i å få den dyre vogna ødelagt. 

Back
Topp