tv.

lillemolla

Gift med forumet
ser de mye tv?. Robin maser på den tv hele tida. har ikke kommet inn døra fra bhg så står han der og vil ha på "tia" som han kaller det.han har en dvd han elsker over alt. supersnusernes jule dvd. han kan sitte  og se HELE filmen og så vil han gjerne se bonus episoden i tillegg. han er helt med .klapper og ler og digger til musikken.er bare ett stort glis hele gutten. synes det er helt greit at han får se litt tv mens jeg lager middag, men når dvd er slutt og jeg skal få ha til å leke litt så blir han så fort lei. vi kan leke med noe i 10min og så er det masing igjen. tven vår står ikke på hvis vi ikke ser på noe. så jeg går rundt å prøve å få oppmerksomheten hans men jeg er visst ikke noe kul å leke med[&:][&:]. det blir til at vi ofte ser americas funniest homevideos på slutten av kvelden. i følge all "viten" rundt tv-titting så er jo dette altfor mye for en 1 åring. vet jo ikke hva jeg skal gjøre. jeg kan jo ikke si at det er så "skadelig" det han ser akkurat.etter bhg så er han ofte sliten og lite interessert i lek og det å gå ut å leke i mørket er heller ikke så aktuelt.bør jeg ha dårlig samvittighet????[8|]

nei ikke ha dårlig samvittighet for det. han er sliten stakkars. vil slappe litt av haha.

det jeg gjør når småen vil se tv er å sette meg ned med ham. så snakke med ham. hva vi ser på tv, forklare ham litt osv. koselig det.

Eirik er hekta på Mikkes klubbhus[&o] Tv'n vår står på hele tida, selv om ingen ser da... Og han ser ikke konstant, det må bare stå på noe han KAN se på[8|] Han ser sikkert for mye i følge mange (og meg selv), men han lærer litt av å se på Mikke da[;)] Og han HAR blitt bedre med masinga, selv om det innimellom er sliiitsomt[:o]

ja. playhouse disney liker han veldig godt og sauen shaun. i jula gikk jo det hver morra så han går fortsatt bort til tv og sier bæææ om morran når vi står opp[&:]

Hhmm..Eline ser ikke tv nesten....[8D][8|][&:][:D]
Vet ikke jeg, han bør jo egentlig ikke se så alt for mye på tv...[8|] Men han tar nok ikke skade av det. Han koser seg nok mye!![:D][:D][:D]

ikke ha dårlig samvittighet a.... da må jeg ha det å[;)][&:]

Jørgen elsker tv'n, særlig playhouse disney, liker mest mikkes klubbhus og han handy manny, ellers er det meste av interresse der ja[;)][8D]

han skrur på tv'n selv han da, (så jeg har begynt å dra ut kontakten,) det er det først han gjør om morgenen eller når han kommer hjem fra bhg....får han den ikke på går han og henter meg, drar meg til tv'n og sier borte borte
og står den ikke på den kanalen gir han meg fjernkontrollen så jeg skal bytte kanal for han!!!

prøver å sette grenser, men er ikke alltid lett nei, noen ganger er det jo deilig med den fristunden, særlig når jeg skal lage middag eller noe!!
han har det med å mase hvis tv'n ikke er på[8D]
men han får ikke lov til å se så mye han selv vil, da hadde han vel blitt sittene foran den tv'n!!!!

Jeg skal innrømme at det har blitt ALTFOR MYE tv-titting på Isabelle nå i jula og tiden etterpå. Vi har jo ikke vært friske noen av oss, særlig ikke vi voksne, og da har det vært fristende å bare sette på tv'n og slappe litt av selv. Så Isabelle har blitt ganske hekta, nå kommer hun med fjernkontrollene til oss både sent og tidlig, og vil ha på tv'n.[&:] 

Når sambo er hjemme har tv'n lett for å stå mye på enten noen ser eller ikke. Jeg er litt mer glad i stillhet, så jeg skrur den av imellom hvis jeg ikke ser på noe. Men når jeg er hjemme på dagtid bruker God Morgen Norge å stå på, en (u)vane jeg la meg til i permisjonstiden (men nå i jula har det jo vært Julemorgen og ting Isabelle vil se).

Huff, tven står vel til tider på her i huset fra morgen til kveld.
Men Andrea ser for det meste bare reklame, ellers bryr ho sæ lite om det.

Back
Topp