lillemolla
Gift med forumet
ser de mye tv?. Robin maser på den tv hele tida. har ikke kommet inn døra fra bhg så står han der og vil ha på "tia" som han kaller det.han har en dvd han elsker over alt. supersnusernes jule dvd. han kan sitte og se HELE filmen og så vil han gjerne se bonus episoden i tillegg. han er helt med .klapper og ler og digger til musikken.er bare ett stort glis hele gutten. synes det er helt greit at han får se litt tv mens jeg lager middag, men når dvd er slutt og jeg skal få ha til å leke litt så blir han så fort lei. vi kan leke med noe i 10min og så er det masing igjen. tven vår står ikke på hvis vi ikke ser på noe. så jeg går rundt å prøve å få oppmerksomheten hans men jeg er visst ikke noe kul å leke med[&:][&:]. det blir til at vi ofte ser americas funniest homevideos på slutten av kvelden. i følge all "viten" rundt tv-titting så er jo dette altfor mye for en 1 åring. vet jo ikke hva jeg skal gjøre. jeg kan jo ikke si at det er så "skadelig" det han ser akkurat.etter bhg så er han ofte sliten og lite interessert i lek og det å gå ut å leke i mørket er heller ikke så aktuelt.bør jeg ha dårlig samvittighet????[8|]