tv

lille miss

Glad i forumet
får de små se litt på tv???

Det hender jeg setter henne i vippestolen sammen med storesøster når det er barnetv. Og hun kikker og kikker...hehe. Men ellers er det lite tv.

Har hørt de kan på epelepsi anfall av tv,så pøver å holde henne unna det,men hun snur seg ette det og jeg er ikke helt hysterisk[:)]

ORIGINAL: AnitaLille

Vi har så liten stue. at tv'n ser hun nesten uansett hvordan vi snur stolen...

ORIGINAL: Blåsmurf

ORIGINAL: AnitaLille

Vi har så liten stue. at tv'n ser hun nesten uansett hvordan vi snur stolen...

Samme her[:'(]

ORIGINAL: Bymusa

Her står tv`en på mesteparten av dagen[:)] , så han ser om han snur seg mot den.

her og!

Når vi står opp om mårran og han skal ha 'frokost', så slår jeg ikke på tv'n.. Av nettopp den grunn at han følger mer med på tv'n enn å spise... Vi setter heller på en cd plate eller noe... Av og til sitter han på fanget mitt når jeg ser på tv, men han bryr seg om ting rundt, ikke bare tv'n... Og når han sitter i vippestolen eller ligger under babygymmen, så snur han seg mot tv'n innimellom..

er de bevist att det er skadelig, eller er det bare noe man tror?[8|] vill jo unngå att ho ser på tv`n viss det er skadelig..hmmm

jepp, han får se iblant når han sitter forovervendt på fanget mitt når jeg ser på tv,
fint lys og skarpe farger, velli intellesting for småfolk [:D][:D][:D]
men får ikke sitte i stolen sin og se på tv lenge av gangen nei, det er litt tidlig synes jeg!

Back
Topp