Tv

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg ser lite på tv. Men akkurat nå slo jeg den på. Var et talkshow og folk klappet. Plutselig klapper M også :) De får nok med seg mye. Tenker du over at det skjer ting på tv skjermen du ikke ville tillat skjedde irl i stua med baby tilstede? Høylytt krangling feks?

Vi ser stort sett bare tv etter hun har lagt seg.
Kan bli litt i helgene, men det er bare sambo som ser sport:)

Vi ser stort sett bare tv etter hun har lagt seg.
Kan bli litt i helgene, men det er bare sambo som ser sport:)

Samme her.

Har tilgode å skru på TVen på dagtid i permisjonen.

Vi ser på tv etter de har lagt seg. Er mye vi ikke vil hun skal se på nyhetene. Vi ser gjerne på Sky News.

Vi bytter kanal om det er noe upassende, men vi er mest opptatt av storesøster når det kommer til slike ting. Lillesøster følger ikke med.

Vi ser kun på tv når mini er lagt for kvelden :)

Eg er veldig bevist på innholdet. Må ha radio eller tv på, bryr meg ikkje så mykje om kva det er, må berre ha lyd, og derfor har eg ofte på barnetv. Da veit eg det er safe.

Vi ser på tv etter de har lagt seg. Er mye vi ikke vil hun skal se på nyhetene. Vi ser gjerne på Sky News.

Vi bytter kanal om det er noe upassende, men vi er mest opptatt av storesøster når det kommer til slike ting. Lillesøster følger ikke med.
Ja jeg er veldig påpasselig med eldste. Men jeg skjønte at hun fikk med seg mye selv om hun tilsynelatende ikke fulgte med og satt å lekte med lekene sine.

Eg er veldig bevist på innholdet. Må ha radio eller tv på, bryr meg ikkje så mykje om kva det er, må berre ha lyd, og derfor har eg ofte på barnetv. Da veit eg det er safe.
Ja på NRK super. Bortsett fra i helgene...

Hehe jeg er litt tvslave så av å til blir det litt mye tv for jeg liker å ha på tv siden da er det lyd å av å til titter ho på tvn å hvis det er artig sitter ho trollbundet men er nøye på hva vi ser på og på dagen er det bare disney å når ho er lagt er det våres program som er på :p men skal bli flinkere å ha på radio i stedet for tv :p

Her står det endten på radio eller barnetv. Men mine har null interesse for tvn.

Jeg trenger ikke bakgrunnsstøy men mamma var aleina hjemme med storesøster mi som baby i et hus litt langt fra folk. Hun var så glad når klokka blei seks og hun kunne skru på barnetv. Var ikke noe tv før klokka seks på den tida :p

Jeg hører på radio på dagtid, har ikke konsentrasjon til å se på tv. Og så mener jeg at man ikke skal se på tv på dagen

Jeg hører på radio på dagtid, har ikke konsentrasjon til å se på tv. Og så mener jeg at man ikke skal se på tv på dagen
Det er jo egentlig ingenting å se på på dagtid. På kvelden går jeg å legger meg. Så blir veldig lite tv, kanskje en kveld i uka :p

Er nok for dårlig til å passe på slikt, nevnte det faktisk til sambo i går at vi burde begynne å passe på.. tv står på mye hos oss

Hvorfor mener du at man ikke skal se tv på dagen? Høres veldig spesielt ut. Altså, måten du ordlegger deg på her.

Hvorfor mener du at man ikke skal se tv på dagen? Høres veldig spesielt ut. Altså, måten du ordlegger deg på her.
Ja, jeg mener det. Da synes jeg man skal komme seg ut eller gjøre noe annet. Hvis man ikke er syk eller noe da, det finnes jo unntak.
Jeg synes ikke det er spesielt, men hver sin mening.

Ja, jeg mener det. Da synes jeg man skal komme seg ut eller gjøre noe annet. Hvis man ikke er syk eller noe da, det finnes jo unntak.
Jeg synes ikke det er spesielt, men hver sin mening.
Hmm, ok. Syns alle skal få gjøre som de vil. Ser ikke på tv selv, men syns det er spesielt å si at man ikke bør se tv på dagtid, og at man heller skal gå ut med mindre man er syk. Er sikkert mange som ofte er ute, men titter innom tven på dagtid. Jeg ser ikke noe problem med det.

Hmm, ok. Syns alle skal få gjøre som de vil. Ser ikke på tv selv, men syns det er spesielt å si at man ikke bør se tv på dagtid, og at man heller skal gå ut med mindre man er syk. Er sikkert mange som ofte er ute, men titter innom tven på dagtid. Jeg ser ikke noe problem med det.
Jeg er enig i at man bør være aktiv med ungene og at tv i bakgrunnen er en uting, men det blir litt spesielt å skrive det sånn ja. Verden er litt mer nyansert enn som så :)

Jaja, så er det spesielt da. Samma det vel.

Back
Topp