Tv-titting

*trinemor*

Gift med forumet
Er babyene deres interessert i tv-en enda?

Her er Snuppa ivrig i å titte når jeg ser på noe med henne på fanget, og jeg kan også sette henne i vippestolen til å se på barne-tv sammen med storesøster noen ganger :)

*trinemor* skrev:
Er babyene deres interessert i tv-en enda?

Her er Snuppa ivrig i å titte når jeg ser på noe med henne på fanget, og jeg kan også sette henne i vippestolen til å se på barne-tv sammen med storesøster noen ganger :)

Jeg setter henne sammen med storesøster av og til jeg også:) det er ganske artig hvordan hun fasineres av tv

Oh jada, han var ikke mange uker (3-4 uker eller så) når han oppdaget tv:n. Og for å ikke snakke om hvor interessant han synes at ipaden og iphonene er - han vet allerede hvordan man blar mellom bilder :-D

Så fint at det er flere kommende tv-slaver her inne :)

Drømmehagen er jo laget for babyer da, og merker at den fenger allerede :)

Her er det også veeeldig interessant med tv. Noen ganger må jeg slå av for å få henne til puppen :))

Tv er supert! Jeg og mini så Tangled sammen i dag! Han var aktivt med i filmen fra start til sluttemoticon

Ha ha ha, nå ler jeg meg ihjel. Husker en tråd om tv-titting på juli 2010. Jeg kunne ikke fatte hvorfor bebisene skulle se på tv... Dere kan jo gjette om jeg har møtt meg selv i døra eller ikke???

Back
Topp