Tv-titting.

hb77

Elsker forumet
Hvor ofte lar dere de små se på tv? :) Her ser hun som regel litt på Playhouse Disney hver dag. Som regel bare noen minutter, så er hun lei, men noen ganger er hun veldig facinert og kan titte lenger, spesielt hvis hun er litt trøtt og sitter på fanget vårt. Hun ser som regel på ettermiddagen/kvelden, hvis hun er litt sliten eller vi skal drøye ut tiden litt før legging e.l.

hun pleier å se litt på barne tv om morgeninger,liker best (Drømme hagen)

den står vel på for det meste av dagen. hanser når det er noe han liker. f.eks sangene på mikke mus klubbhus, tøfferud, jungelhjul og handy manny :P

Hun ser på tv på morran og på æftan.
Akkurat nå ser hun på Beethoven, straks ferdig ;)

Disney til frokost og kveldsmelken:)

Og jeg tror det holder i masse vis, for når jeg satt og hadde eksamen tirsdag, så kverna "jeg vet om en jungel, kom igjen bli med...gasse på gasse på......" i huet mitt hele tiden!!!!!

har på barnekanalen ganske mye egentlig, men til ingen nytte. men jeg syntes det er kost jeg da. å ha på kanalen men alle de fine fargene, musikken og atmosfæren :)

han kaster bare et blikk på tv'n når det er musikk. ellers er han ikke intr. :)
skulle faktisk ønske han kunne sitte å se litt, for her er full aktivitet hele dagen. :)

Snuppa var veldig begeistret for TV'en da hun var mindre, men nå bryr hun seg ikke. Å leke er mere artig. TV'en står på som regel da jeg ser på div. ting på dagtid :p

Pucca skrev:
Jeg har ikke på tven når han er våken. Tenker ikke på det egentlig...

Samme her. Han har fått se på drømmehagen på youtube hos bestemor da. Det var stas! =)

her er ikke TV'n på på dagtid, det er dager der tvn ikke kommer på i det heletatt. glemmer det rett og slett:) og jeg mener at om barna får se mye tv når de er små kommer de til å henge forran kassen når de blir store også :)
og vill heller at barna skal være ute å leke enn å sitte foran pc og tv hele dagen :P 

her e tv på fra me står opp :P eg e avhengig av å se på tv og ha lyd og bilde på men me har ofte radioen på tv*n for å hørra god musikk osv  :P benni bryr seg isje veldig, hende han sette seg ner et par min for å se og står å danse når han hørre en sang han syns va fin  :P

Her står tv'n stort sett på hele dagen. Det er noe som mangler om den ikke står på. Hun er ikke så veldig int men litt kan hun sitte å se. Leker for det meste.

Han er ikke interessert i TV enda. Husker det var likedan med søsteren, interessen kom først senere. Nå er hun TV-slave og kunne sett TV fra hun kom hjem fra barnehagen til hun sovner om hun fikk lov. Så siden hun okkuperer TVn i barne-tv-tiden så er det mest på TV for litt større barn enn 1åringer. Men han digger musikken når introene kommer, da står han å rocker, hehe.

her "så"han på tv før når han var mindre.Nå er han uintresert.Men han kvikkner til da vi setter på mikke mus på play hose.Han elsker sangene.

~Tinkerbell~ skrev:
her er ikke TV'n på på dagtid, det er dager der tvn ikke kommer på i det heletatt. glemmer det rett og slett:) og jeg mener at om barna får se mye tv når de er små kommer de til å henge forran kassen når de blir store også :)
og vill heller at barna skal være ute å leke enn å sitte foran pc og tv hele dagen :P 

Jag ær så enig med dig!! Skønt att høra att det finns fler "vettiga" som mig :)

Erlend intreserer seg ikke noe serlig for tv.
Han er mer opptatt av å utforske og leke :D

Nå ser hun ikke på tv lenger. Kun når hun skal drikke nan på flaske i noen minutter på morran, for da sitter hu i vippestolen og koser seg ;)

Like greit det egentlig da :)

Back
Topp