Tv-tid

Baby0420

Flørter med forumet
Novemberfnuggene 2023
Hei! Lar dere de små se på tv? Har vært ganske nøye på at småtten ikke skal se på tv frem til nå (7mnd). Men nå kjenner jeg at det hadde vært deilig med noen minutter avslapping for alle mann på ettermiddag/kveld. Dere som lar barna se på tv, hva ser dere på og hvor mye skjermtid blir det? :)
 
Baby tv :) Hun ELSKER det :joyful: Hun kan ligge i lekegrinda å se på leeenge.. Ellers krabber hun rundt og er interessert i alt annet enn tvn.. (Her står tvn forresten alltid på..) Tindra er 7 mnd 14/12.
 
Her står tvn på stort sett hele dagen, men når jeg setter på noe til Ella så er det musikk på YouTube eller barne tv for de minste på NRK super :)
 
Jeg pleier å sette på TV-en etter han har fått morgengrøten, slik at jeg får stelt meg og slappet litt av. Han er 7 mnd i dag, har gjort dette i ca 1.5 mnd nå.
 
Her har vi ca 5 min Fantorangen på YouTube fast etter kveldsgrøten og påpysjing på fanget til far hver kveld. Samme sanger i samme rekkefølge hver kveld og han er så med og «synger» høyt med den stemmen han har

Utover det står tvn på hele dagene, men han har alt for mye annet bøll å finne på, enn å få det med seg i det hele tatt ;)
 
Setter ikke på tven for at han skal se på, men kan ha den på når jeg feks spiser. Da kryper han rundt og stopper ofte og følger litt med på tven. Kan sette han i vipppestolen noen ganger hvis jeg spiser og da ser han på tven mens han holder på med biteleker osv.

Far i huset kan sette på tom og jerry og sånne gamle klassikere som de ser på sammen, men vi er vel ikke helt enige om at det skal gjøres slik enda heheheh.
 
Back
Topp