Tv-slave

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Anna Christine har blitt skikkelig tv-slave! Hun finner frem fjernkontrollen hele tiden og roper etter "dida" (Marit og dyra). Det er det eneste hun vil de på og hun ser om igjen og igjen og igjen...
Deilig de dagene jeg er sliten eller vi har mye som skal ordnes da.
 
Anna Christine har blitt skikkelig tv-slave! Hun finner frem fjernkontrollen hele tiden og roper etter "dida" (Marit og dyra). Det er det eneste hun vil de på og hun ser om igjen og igjen og igjen...
Deilig de dagene jeg er sliten eller vi har mye som skal ordnes da.

Her er det timmy tid (bæ) og lille Jack (diaj diaj) som gjelder:) Deilig når man lager middag eller ordner litt!
 
Miska mu (Mikkes Klubbhus) Beeeeis (Blaze og monstermaskinene) og Kråka (Kråkeklubben) her. Kan se Dora The Explorer og Bubble Guppies også. Jada, ser på tv med storebror;)
 
Her er hun fortsatt fullstendig uinteressert i tv og iPad.

Bruker all ledig tid på å leke med dukka. Mate henne, legge henne, trille henne osv..blir aldri lei!
 
Aller best er Billy and Bam Bam fra babytv, det finnes bare 4 episoder tilgjengelig på YouTube, så jeg begynner å bli veeeeldig lei av de nå kan se litt på kråkeklubben og teletøbbis også!
 
Her er det null interesse hverken for TV, iPad eller lekene sine forøvrig... Her skal det klatres høyest mulig, åpnes skuffer og innholdet rives utover, og generelt gjøre alle ting som ikke er lov :p
 
Jeg skulle ønske min kunne interessert seg bittelitt for tvn :p
 
Back
Topp