Tv-slave?!:P

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Veslegutt er sinnsykt opptatt av tv. Nå har jeg tørket støv i både finstuen,tv-stuen og soverom. Skiftet på vår og hans seng. Videre ryddet en del masse. Var temmelig rotete:P Han har sittet som et tent lys hele tiden mens jeg har holdt på. Han har sett på cartoon network nemlig:P
Sitter så fint i vippestolen sin og titter intenst inn i tv og smiler:D Søtassen.
Var i grunn veldig praktisk, så ble det jo rent og pent her;):D

Jeg har også en tv-slave, mer opptatt av tv enn å spise noen ganger! snapchatta det til venner tideligere idag ;)

Hva slags leker liker deres små? Føler han tassen min begrunner å bli lei babygymmen sin, selvom jeg har endret litt på lekene der

Jøss. Jeg har ikke tenkt på å la lillemor se tv. Det skal jeg prøve! Hun er lei babygymmen og uroen på vippestolen. Kanskje hun også er tvslave som foreldrene sine :D godt tips :D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Tv-slave her også. Har ikke så stor leilighet, så babygymmen er foran tv'n. Når han oppdager at tv'n er der tar han ikke øynene fra den. En god nr 2 er å se på seg selv i bilstolspeilet som jeg har festet over babygymmen. Anbefales :)

Jepp! :) Jeg må skifte litt mellom babygym og vippestol foran TV'n om jeg trenger å gjøre noe ;) Prøver å ha han mest mulig under babygymmen i lekegrinda mtp fysisk utvikling og slikt, men det er PLENTY TV-titting her i huset så han blir nok en TV-slave han også ;)

Godt det ikke bare er her! :p

Her er også TV det beste om man skal få gjort noe i hus! Snur seg etter den om den står på! Hun er lei babygymmen, før kunne hun ligge lenge og titte og smile, men nå blir hun bare sint for hun vil ha lekene inn i munnen og det får hun ikke til nemlig da de henger fast :P hehe!

Hehe, mange søte små tv-slaver i okt gruppa<3<3<3<3
Han liKer matlagningsprogrammer også:P Sulten liten kar vettu:P;)

Mie elsker tv :p øynene er klistret til skjermen og ligger hun på babygymmen eller i sofaen vrir hun hodet mot tven :D

Har også en som er veldig tv-slave:) elsker og se på tv når hun spiser!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

hun er ganske ivrig på tv her også, mye mer enn broren var :-) han var ikke interessert i tv før ca 2 år han er 3 nå og har gradvis blitt mer interessert i tv etter det. spent på hvordan snuppa blir fremover :-)

Her vil hun også se mye på TV. Verken jeg eller pappan bruker å ha på TV, så dette har hun lært seg hos sine besteforeldre hvor TVen alltid står på :p
Nå kan hun gråte i lang tid, ingenting hjelper, før vi kommer på å slå på TV, setter hun i vippestolen, og da blir det stille.
I sta protesterte hun til og emd når jeg prøvde å skru ned lyden!
Blir så fascinert jeg, så liten (ikke tre mnd enda engang), og så bestemt på hva hun vil!

Jeg tar opp noen episoder av drømmehagen, pingu og sauen shawn(de to siste er mest fordi jeg synes det er gøy ;) ) Synes det er hyggelig å sitte ved siden av å se sammen med han mens jeg spiser frokost :)

Jeg tar opp noen episoder av drømmehagen, pingu og sauen shawn(de to siste er mest fordi jeg synes det er gøy ;) ) Synes det er hyggelig å sitte ved siden av å se sammen med han mens jeg spiser frokost :)
Det var lurt! Går det på NRK? :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ja, det går på nrk3. Vi har sånn HD Get boks som man kan ta opp på. Så kan man sette på serieopptak også :)

Har ikke merket noen spesiell interesse for tv her enda, men så har jeg ikke bevisst prøvd å sette han foran den heller. Husker storesøsteren var litt fascinert av tv en periode da hun var en 3-4 mndr, men så gikk det over :P

Her snur han seg også mot tv når det er på. Er jo spennende med lys og lyder. Men noe favorittprogram skal jeg ikke skryte av at han har... er vel isåfall programmer med store fjes som nyhetene ol... hender storesøster har ham på fanget når hun ser barne tv, og da følger han litt med. setter aldri mini bevisst foran tv, det tror jeg ikke er sunt for sånne små.. iallefall ikke i lengre perioder eller for ofte.

Back
Topp