Tv shop:-p

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Satt oppe en natt og så på tv shop, endte opp med å bestille sheer cover og wen. Jeg burde selsagt visst bedre, men det så bra ut på reklamen:p wen ga silkemykt blankt hår, men det var fett etter bare noen timer, selv om jeg kjøpte den for fet hodebunn. Skal vedde på at det vil gi akkurat samme effekt å vaske håret med bare balsam. Sheer cover har jeg ikke prøvd skikkelige enda, men det jeg har prøvd tyder på at det ikke blir nytt kjøp:p tv shop suuuucks!!!!!!! Flere som har bomhandla tv salg? ;)

Nope :p Har et knallkjøp på tvshop da. Kjøpte en film om dyrunger og fikk med en bjørnefilm på kjøpet når jeg var 10 år som ble flittig sett mens latteren satt løst rundt lørdagsbordet i lang tid ;)

Kjøpte en sånn ab- et eller annet når jeg var i tenårene. Funket ikke noe bedre enn sit ups og var mer tungvindt å bruke. :p

Kjøpte en sånn ab- et eller annet når jeg var i tenårene. Funket ikke noe bedre enn sit ups og var mer tungvindt å bruke. :p
Haha, en sånn kjøpte mamma også ;) Tror ikke den ble slitt ut akkurat ;)

Sheer cover, funket ikke på meg, og heller ikke pro active. så blir ikke noe nytt kjøp nei.

Men har hørt at folk liker nicer dicer :p

Har vært nær på å kjøpe den noen ganger. Jeg må nok slutte med å se på de programma, jeg er aaalt for lettpåvirkelig:p

Haha! Mannen min har vært hjemme på perm i vinter.. Han har mast om en nicer dicer uten at jeg har fått med meg hva han mente :-p jeg har enda ikke shoppet noe på tv-shop! :-)

Haha, nei har ikke turt.. Men ei på kjøp og salg side på face hadde kjøpt nicer dicer og skrev i annonsen at det var fordi hun våt så nysgjerrig og at den ikke funka bra.. Hun ville selge den til andre som var like nysgjerrig som henne:p

Haha, nei har ikke turt.. Men ei på kjøp og salg side på face hadde kjøpt nicer dicer og skrev i annonsen at det var fordi hun våt så nysgjerrig og at den ikke funka bra.. Hun ville selge den til andre som var like nysgjerrig som henne:p
Haha :p ho tok ikkje hardt nok i :p

Det får man kalle salgstriks:p

Back
Topp