Tv serier

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Kom gjerne med gode forslag på serier dere liker. Jeg er for tiden hekta på workin' moms på Netflix
 
Kom gjerne med gode forslag på serier dere liker. Jeg er for tiden hekta på workin' moms på Netflix

Åh den har jeg ikke sett enda. For tida går det Arrow og walking dead med samboeren og hvis jeg skal se noe alene så holder jeg på med serien The good doctor. Den er jeg blitt hekta på :D
 
Young royals
DownTown abby
Squid Game
Harlots
Kominski method
Resident alien
Normal people
Sex Education
good girls
Papirhuset
Bridgerton
Virgin river
Brooklyn Nine-Nine
the rookie
 
Last edited:
Skal begynne å se Squid game denne uken.
Ellers har vi nettopp sett Normal people, kanskje en av de beste seriene som fins! Jeg så den faktisk på en gang, fra 8 om kvelden til 3 om natta :rolleyes: Ligger på NRK.
Andre bra er Breaking bad, Better call Saul, Selling sunset om du vil se rike folk kjøpe/ selge hus , The Americans er og bra :happy:
 
Vi er hekta på The Boys for tiden (Amazon Prime) :Heartred Neste vi skal se er White Lotus (HBO) :D
 
Skal begynne å se Squid game denne uken.
Ellers har vi nettopp sett Normal people, kanskje en av de beste seriene som fins! Jeg så den faktisk på en gang, fra 8 om kvelden til 3 om natta :rolleyes: Ligger på NRK.
Andre bra er Breaking bad, Better call Saul, Selling sunset om du vil se rike folk kjøpe/ selge hus , The Americans er og bra :happy:
Normal people ja, veldig bra. Og serien Sex Education på Netflix
 
Skal begynne å se Squid game denne uken.
Ellers har vi nettopp sett Normal people, kanskje en av de beste seriene som fins! Jeg så den faktisk på en gang, fra 8 om kvelden til 3 om natta :rolleyes: Ligger på NRK.
Andre bra er Breaking bad, Better call Saul, Selling sunset om du vil se rike folk kjøpe/ selge hus , The Americans er og bra :happy:

Gled deg til Squid game! Den er fæl, men veldig spennende! Vi begynte på Furia i dag:)
 
Mange gode over her! De jeg alltid vender tilbake til når jeg trenger litt koselig underholdning er Normal People og Outlander ;) De varer evig!
 
White collar, min favoritt serie of all times ! Og Lucifer da! Jeg liker ikke å se nye ting, så ser gjerne Kun de to :hilarious:
 
Eg henter fram igjen denne tråden nå som stadig fleir er sjukemeldt og permisjon nærmer seg. Kom gjerne med fleire serietips om de har.

Eg har akkurat sett For life og starta på sesong 2 av Bridgerton
 
Vi ser på Peaky blinder, om en liker 1900 talls mafia action i England :)

Ellers er normal people på nrk en av de beste seriene jeg noen gang har sett, anbefales gange 1000 :)
 
Vi ser på Peaky blinder, om en liker 1900 talls mafia action i England :)

Ellers er normal people på nrk en av de beste seriene jeg noen gang har sett, anbefales gange 1000 :)
Skal heilt klart sjekke normal people. Kor finner eg peaky blinder? Høyres spennande ut :)
 
Back
Topp