tv-serier

septemberspire

Flørter med forumet
Nå som jeg er gravid synes jeg det er ekstra kos og kose meg å se på tvserier, har dere tips til noen veldig bra serier? Di jeg har sett som jeg liker er : frustrerte fruer, private practice, Greys anatomy, prison break, sex in the city, chuck, terminator chronicle of Sara.., og pretty little liars :)

Glee <3

Vampire diaries, true blod, gossip girl, alcatraz :)

Sons of Anarchy! Verdens beste serie!
Ellers så ser eg no ein serie som heiter "Call the midwife", om jordmødre på tidlig 1950 tallet, herlig serie. Ellers så er "Downton Abby" kjekk...."Suits"

Drop dead diva ;) The Client list ;) suits :) scandal, enda ikke sett noe av den siste da. Men skal hive meg i det ;) Woohooo drama <3
Ellers dexter... Love love love it!

Drop dead diva, weeds og nip/tuc :)

Prøvde å se litt glee før i dag, skal innrømme jeg ikke så mye, men virka ikke ut som noe jeg synes er spennende, er det noe man må se mye av for å komme inn i? Jeg har så dårlig tolmodighet for tia; ) takker for alle tips, skal gå igjennom å se, får prøve di som er på Netflix først :)

Begynn på sesong 1 av Hotel Cæsar, da har du noe å gjøre på i flere år fremover :-P
Jeg ser bare på Greys men har hørt sons of anarchy skal være bra så lurer på om jeg skal begynne å se på den også!

Back
Topp