Takk!!!!!De finner jeg på dailymotion.com![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!!!!!De finner jeg på dailymotion.com![]()
Ser på litt av de samme tingene vi daVar litt redd for at jeg var den eneste som ser på zombier og vampyrer og sånn
Egentlig har jeg lyst til å se på Supernatural også, men husker jeg så en episode med bloody mary myten og noe speilgreier en stund tilbake, og syns det var så sinnsykt creepy:/ Ikke turd å se på det siden
![]()
Takk!!!!!

Lykke til
Er STOR fare for å bli hekta, mannen ser på film i stua, mens jeg ligger med iPaden i senga med home and away og BraxSkikkelig sosialt!
![]()
He he. Så lista mi ble veldig tydelig preget av en sjanger ja.
Å, men du MÅ se mer supernatural, sett deg ned med sesong en og bare trykk på play! TIl og med mannen min digger den serien. Han syns det var litt teit først da, for han hadde bare så vidt kikka når jeg så på tv. Men så fikk jeg samleboks med sesong 1-5 av han til bursdagen min og da fikk jeg overtalt han til å se sammen med meg, og nå er han også hekta. Hi hi
Ha forresten også sett på
V
The river (gikk på tv norge)
Alcatraz
Er visst en skikkelig serieslave![]()
Men da skal jeg sette igang med Supernatural daLure min gubbe også til å se den sammen med meg, så blir det ikke like skummelt
Jeg har også sett VGleder meg til mer kommer av den!
Og Alcatraz, den lurer jeg på om jeg har smågløttet på på tv`en. Den er vel litt i samme gate som Fringe? Litt sånn krim, science fiction saker? Må få tak i den også
![]()