TV serier

Ser på litt av de samme tingene vi da:) Var litt redd for at jeg var den eneste som ser på zombier og vampyrer og sånn:P Egentlig har jeg lyst til å se på Supernatural også, men husker jeg så en episode med bloody mary myten og noe speilgreier en stund tilbake, og syns det var så sinnsykt creepy:/ Ikke turd å se på det siden:P

He he. Så lista mi ble veldig tydelig preget av en sjanger ja.
Å, men du MÅ se mer supernatural, sett deg ned med sesong en og bare trykk på play! TIl og med mannen min digger den serien. Han syns det var litt teit først da, for han hadde bare så vidt kikka når jeg så på tv. Men så fikk jeg samleboks med sesong 1-5 av han til bursdagen min og da fikk jeg overtalt han til å se sammen med meg, og nå er han også hekta. Hi hi

Ha forresten også sett på

V
The river (gikk på tv norge)
Alcatraz

Er visst en skikkelig serieslave ;)

Lykke til :)
Er STOR fare for å bli hekta, mannen ser på film i stua, mens jeg ligger med iPaden i senga med home and away og Brax :) Skikkelig sosialt! :laughing002

Hehe ja er litt hektet på det altså!! Så veldig mange episoder på YouTube men så var det plutselig slutt!så gleder
Meg til å begynne på igjen!
Akkurat når er jeg usosial med pretty little liars til enhver tid haha :)

He he. Så lista mi ble veldig tydelig preget av en sjanger ja.
Å, men du MÅ se mer supernatural, sett deg ned med sesong en og bare trykk på play! TIl og med mannen min digger den serien. Han syns det var litt teit først da, for han hadde bare så vidt kikka når jeg så på tv. Men så fikk jeg samleboks med sesong 1-5 av han til bursdagen min og da fikk jeg overtalt han til å se sammen med meg, og nå er han også hekta. Hi hi

Ha forresten også sett på

V
The river (gikk på tv norge)
Alcatraz

Er visst en skikkelig serieslave ;)

Men da skal jeg sette igang med Supernatural da:):) Lure min gubbe også til å se den sammen med meg, så blir det ikke like skummelt:P

Jeg har også sett V:) Gleder meg til mer kommer av den!:) Og Alcatraz, den lurer jeg på om jeg har smågløttet på på tv`en. Den er vel litt i samme gate som Fringe? Litt sånn krim, science fiction saker? Må få tak i den også;)

How I met your mother, the big bang theory, cougar town, the Simpsons, familiy guy, Bones, criminal minds, privat practis, Castle. Ser noe CSI men er litt lei nå.

Har sett hele 24, My name is Earl, Lie to me og alt som har kommet av Sons of anarchy. (24 og SOA er egentlig serier jeg overbeviser meg selv om at jeg ikke liker, men ikke klarer og la være og se på :p )

Vi har ikke noe TV-abonnement så her går alt på netflix, nedlastede episoder eller direkte på nett. Da får vi fulgt med på episoden dagen etter den kom i USA :)

Men da skal jeg sette igang med Supernatural da:):) Lure min gubbe også til å se den sammen med meg, så blir det ikke like skummelt:P

Jeg har også sett V:) Gleder meg til mer kommer av den!:) Og Alcatraz, den lurer jeg på om jeg har smågløttet på på tv`en. Den er vel litt i samme gate som Fringe? Litt sånn krim, science fiction saker? Må få tak i den også;)

Ja,bare å lure han med. Det som er bra med Supernatural er at det er en historie,og dynamikken mellom de to brødrene,og humoren i det også gjør den så bra.
Ja alcatraz er litt samme som Fringe,bare at Fringe er bedre.
Venter på å låne nyeste sesong av en kamerat av mannen nå.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Back
Topp