|Lica|
Forumet er livet
http://www.side2.no/tvguide/article925472.ece
Lurer på hvem som gidd å sitte seg ned for å finne ut av dette[:D]
Lurer på hvem som gidd å sitte seg ned for å finne ut av dette[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lolita Lempica
Hehe, selv bruker jeg å sitte å "irritere" meg over slike ting..
Håret er satt opp annerledes osv..
Tidsfordriv[8D][8D]
HAHAHAH

ORIGINAL: jonesieKlart hun hadde det[:D] Også litt mascara og san også[8D]
hehe, på lost for noen uker siden hadde kate brutt seg inn i buret til sawyer og det endte med rå klining. Blant annet tok sawyer armene til kate over hodet hennes og presset henne mot buret. da kommer min trofaste samboer med konge-kommentaren: "ja det var godt hun hadde barberhøvel i buret der ja!"
ORIGINAL: Lolita Lempica
Hehe, selv bruker jeg å sitte å "irritere" meg over slike ting..
Håret er satt opp annerledes osv..
Tidsfordriv[8D][8D]
HAHAHAH
ORIGINAL: Sicily
Visste dere at i hver eneste Seinfeld episode er det en eller flere referanser til Supermann? Bilder i bakgrunnen, figurer, de nevner ham, osv..
ORIGINAL: Lois Lane
[:D][:D][:D]
Hva kaller en folk som sitter å noterer og studerer TV serier? Burde i alle fall fått seg en hobby....[8D]
ORIGINAL: jonesie
hehe, på lost for noen uker siden hadde kate brutt seg inn i buret til sawyer og det endte med rå klining. Blant annet tok sawyer armene til kate over hodet hennes og presset henne mot buret. da kommer min trofaste samboer med konge-kommentaren: "ja det var godt hun hadde barberhøvel i buret der ja!"
ORIGINAL: Mesaana
jeg legger ikke så godt merke til sånne feil. men jeg fant en i smallville, der så vi fronten på en bil, med ett stort rødt chevrolett merke da de kjørte på veien og når de ha parkert og vi såg fronten igjen da de gikk ut av bilen, da var merket borte, 2 sek etter at det ha vært der.[:D]
ORIGINAL: Lica86
ORIGINAL: Sicily
Visste dere at i hver eneste Seinfeld episode er det en eller flere referanser til Supermann? Bilder i bakgrunnen, figurer, de nevner ham, osv..
Jeg har hørt noe om det, men jeg har enda ikke sett noe med supermann jeg?
Men ser ikke så mye på Seinfeld heller da[8D]