Tv serier fulle av feil (link)

[:D][:D][:D]

Hva kaller en folk som sitter å noterer og studerer TV serier? Burde i alle fall fått seg en hobby....[8D] 

legger så godt som aldri merke til sånne feil jeg, dersom ikke de er sikkelig åpenbare [8D]

ORIGINAL: Lolita Lempica

Hehe, selv bruker jeg å sitte å "irritere" meg over slike ting..
Håret er satt opp annerledes osv..
Tidsfordriv[8D][8D]

HAHAHAH

me to

ORIGINAL: jonesie

hehe, på lost for noen uker siden hadde kate brutt seg inn i buret til sawyer og det endte med rå klining. Blant annet tok sawyer armene til kate over hodet hennes og presset henne mot buret. da kommer min trofaste samboer med konge-kommentaren: "ja det var godt hun hadde barberhøvel i buret der ja!"
Klart hun hadde det[:D] Også litt mascara og san også[8D]

Jeg blir like glad hver gang jeg er våken nok til å merke slike feil i serier og filmer hehe.... Synes det er litt morsomt da, at noen kan bæsje sånn på leggen at de gjør selv store feil.

en av klasikerne er jo den vikingefilmen der du ser cruisbåter i bakgrunnen og vikingene har rolex....

ORIGINAL: Lolita Lempica

Hehe, selv bruker jeg å sitte å "irritere" meg over slike ting..
Håret er satt opp annerledes osv..
Tidsfordriv[8D][8D]

HAHAHAH

ja jeg å legger merke til sanne ting! hehe
Nå kommer jeg hvertfall til å legge merke til disse tingene hver gang jeg ser på seriene! hehe

jeg legger ikke så godt merke til sånne feil. men jeg fant en i smallville, der så vi fronten på en bil, med ett stort rødt chevrolett merke da de kjørte på veien og når de ha parkert og vi såg fronten igjen da de gikk ut av bilen, da var merket borte, 2 sek etter at det ha vært der.[:D]

ORIGINAL: Sicily

Visste dere at i hver eneste Seinfeld episode er det en eller flere referanser til Supermann? Bilder i bakgrunnen, figurer, de nevner ham, osv..

Jeg har hørt noe om det, men jeg har enda ikke sett noe med supermann jeg?
Men ser ikke så mye på Seinfeld heller da[8D]

ORIGINAL: Lois Lane

[:D][:D][:D]

Hva kaller en folk som sitter å noterer og studerer TV serier? Burde i alle fall fått seg en hobby....[8D] 

medievitere? [8|]

ORIGINAL: jonesie

hehe, på lost for noen uker siden hadde kate brutt seg inn i buret til sawyer og det endte med rå klining. Blant annet tok sawyer armene til kate over hodet hennes og presset henne mot buret. da kommer min trofaste samboer med konge-kommentaren: "ja det var godt hun hadde barberhøvel i buret der ja!"

hahahah!det samme sa eg[:D]så har eg og stussa på den inngangsdøræ t kongen av queens ja[:D]

ORIGINAL: Mesaana

jeg legger ikke så godt merke til sånne feil. men jeg fant en i smallville, der så vi fronten på en bil, med ett stort rødt chevrolett merke da de kjørte på veien og når de ha parkert og vi såg fronten igjen da de gikk ut av bilen, da var merket borte, 2 sek etter at det ha vært der.[:D]

jepp..antakelig for å ikke reklamere for cheverolet[:D]så det jeg også...teit..

ORIGINAL: Lica86

ORIGINAL: Sicily

Visste dere at i hver eneste Seinfeld episode er det en eller flere referanser til Supermann? Bilder i bakgrunnen, figurer, de nevner ham, osv..

Jeg har hørt noe om det, men jeg har enda ikke sett noe med supermann jeg?
Men ser ikke så mye på Seinfeld heller da[8D]

står en figur i bokhylla i bakgrunnen[:D]

Back
Topp