TV-serier eller filmer

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
Her er formen dårlig de fleste dager og det går mye i tv-serier og filmer. Jeg føler at jeg ser de samme til enhver tid, og trenger noe nytt. Er det noen som har noe å anbefale? :) Helst noe morsomt eller rørende, og ikke trist, tragisk eller voldelig. :)

Her er formen dårlig de fleste dager og det går mye i tv-serier og filmer. Jeg føler at jeg ser de samme til enhver tid, og trenger noe nytt. Er det noen som har noe å anbefale? :) Helst noe morsomt eller rørende, og ikke trist, tragisk eller voldelig. :)

Jeg så nettopp alle sesongene av Downton abbey ;) Den var helt perfekt for gravidhormonene mine iallefall ;)

• Liker
Reactions: TS
Tusen takk for tips! :D Jeg tror ikke jeg har sett den før, blir herlig med noe nytt. :)

Da har du noe å glede deg til! Det har nettopp kommet en ny serie på Nerflix som heter noe sånt som "Mitt navn er Anne"/"Anne with an E" som er basert på bøker av Maria Gripe. Har felt noen tårer til den de siste dagene. Veldig fin historie, og rørende[emoji4]

Jeg ser omigjen Game of Thrones for tiden. Men vanskelig å unngå vold der...

Men har funnet alle sesonger av qi på youtube! Den er jo en grei tidtrøyte... Hvertfall til å veksle litt innimellom [emoji4]

Og Doctor Who er jo alltid gøy å se! Glede meg til siste sesong blir tilgjengelig!

Da har du noe å glede deg til! Det har nettopp kommet en ny serie på Nerflix som heter noe sånt som "Mitt navn er Anne"/"Anne with an E" som er basert på bøker av Maria Gripe. Har felt noen tårer til den de siste dagene. Veldig fin historie, og rørende[emoji4]
Jeg ser omigjen Game of Thrones for tiden. Men vanskelig å unngå vold der...

Men har funnet alle sesonger av qi på youtube! Den er jo en grei tidtrøyte... Hvertfall til å veksle litt innimellom [emoji4]

Og Doctor Who er jo alltid gøy å se! Glede meg til siste sesong blir tilgjengelig!
Tusen takk for tips! Nå blir det mye å fylle dagene med dårlig form med. :)

Hart of Dixie er en av de koseligste seriene jeg vet av [emoji173]️ Gilmore Girls er en annen av mine favoritter. Har sett alt sammen av den serien en del ganger [emoji23]

Forrige svangerskap så jeg alt for mange sesonger av Amazing Race [emoji85][emoji85][emoji85] det er jo en type gameshow/reality-konkurranse da.. men hekta er hekta [emoji23]

Jeg er neflix junkie. Har vel sett alt som går. Sist så jeg call the midwife. Veldig fin serie

I første svangerskapet mitt hadde jeg dilla på mot i brøstet og ghost whisperer :).
Jeg synes tv serien Mike and Molly er så søt :).
Har du sett "raise your voice" med Hillary Duff? Det er en av de fineste /tristeste filmene jeg vet om :). The perfect man, P. S i love you, safe haven (ja jeg er veldig glad i triste og romantiske filmer :p)

Her går det i Bones, mye gørr og gugge så kanskje ikke å anbefale:-p men sist så jeg Call the midwife[emoji173]

Her er favorittene Grimm og Designated survivor for tiden:smiley-bounce015

Andre serier jeg synes er bra på Netflix er Anne with an E, Falling skies, Van Helsing, Bitten, The 100, The vampire Diaries, The Orginals, Arrow, Terra Nova, Sense 8, 12 Monkeys, Prison Breake, The last kingdom xsmile5

Den nye Gilmore girls sesongen er å fin, skam, white collar, vampire diaries (litt blod og gørr riktignok men) wallander, johan falk, jane the virgin, sense 8, elementary

Call the midwife! Fin fin serie!

Back
Topp