Tv serien "unge mødre"

Veronika88

Gift med forumet
Noen her som er storfølger slik som meg? Sitter klistra foran tven hver tirsdag å glor :) Noen er bare til å bli oppgitt over. Mens andre syntes jeg er utrolig flinke!! :D

En av mine nærmeste venner skal være med nå i en av de neste episodene. Må si jeg er veldig spent! Har vært med henne noen ganger mens hun er blitt filmet. Syntes hun har vært veldig flink hele veien, men er også litt redd de kommer til å gi litt feil inntrykk av henne da. For de er jo litt flinke til å klippe slik at mye blir litt anderledes enn det som er virkelig. Men er utrolig spent og gleder meg til å se!!:))

Følger også med.. Som du sier, noen er .. ja, mens andre er kjempeflinke [:)] Hva heter vennina di da?

ORIGINAL: ellaumbrella

Følger også med.. Som du sier, noen er .. ja, mens andre er kjempeflinke [:)] Hva heter vennina di da?

Lise Trygsland heter hun. Mens de filmet var hun gravid :) Nå er dattra hennes 4 1/2 mnd :)

Jepp er jo ikke alle som gir så veldig bra inntrykk av det å være en god ung mor. Men syntes jo at noen av de som har vært med har gitt ett kjempe bra intrykk!:D Så er forskjellig :P

Jeg vet og har jo selv vært med å sett at Lises oppførsel vaffal har vært suveren :) Så håper bare at den blir vist på denne måten å!:) Men blir jo litt nervøs når man ser mange av de som er med i serien :S

Jeg har fulgt med hver tirsdag på Unge Mødre, synes det er utrolig gøy å følge med på disse jentene[:D] Hun høye blondinen der er vel noe for seg selv, men er flere av dem som er flinke mammaer også[:D]

ORIGINAL: rikkemor1984

Jeg har fulgt med hver tirsdag på Unge Mødre, synes det er utrolig gøy å følge med på disse jentene[:D] Hun høye blondinen der er vel noe for seg selv, men er flere av dem som er flinke mammaer også[:D]

Jepp huff blir helt flau nesten jeg.. Hver gang jeg ser henne. Meen tror ikke hun skal være med mer. Tror hun var med for siste gang sist :P

Jaa, elsker det programmet :) Tar opp hver episode på dekoderen samtidig som jeg alltid følger med hver eneste tirsdag :D

Litt dumt hvis hun ikke blir med mer da, er jo underholdning og se hvordan hun takler mammarollen[:D] Har det blitt filmet her i Porsgrunn med hun venninen din el? Eller er hun fra en annen plass??

går det reprise?

Hmm selve programmet vet jeg ikke om kommer i reprise. Men sånn fra uke til uke er det reprise på søndager :)
Man kan jo også se det på nettv da :)

Litt dumt hvis hun ikke blir med mer da, er jo underholdning og se hvordan hun takler mammarollen[:D] Har det blitt filmet her i Porsgrunn med hun venninen din el? Eller er hun fra en annen plass??

Jepp, men ingen er jo med i hver eneste episode. De bytter jo ut personer underveis. Hun har jo faktisk vært med ganske lenge, i forhold til mange andre :)

Jepp hun er fra Heistad faktisk hun å! :) Men bor på Stathelle nå da :) Mhm er blitt filmet hjemme hos henne og ute i porsgrunn og bamble osv :)

så gøy [:D] hvilken kanal og klokke?

FEM kl.18.55[:D] Idag!

FEM kl.18.55[:D] Idag!

Jepp det vil si straks :D hehe

woho [:D] takk

Til og med sambo ser på det sammen med meg pga henne, så er vel sikkert pga høye seertall at hun har vært med så lenge[:D] Kult at det er med noen fra distriktet her da, er bare å fortsette å følge med da[:)]

Til og med sambo ser på det sammen med meg pga henne, så er vel sikkert pga høye seertall at hun har vært med så lenge[:D] Kult at det er med noen fra distriktet her da, er bare å fortsette å følge med da[:)]

Hehe jaa. Kan ærlig si jeg fikk ENDEL sjokk da hun sa hun skulle være med. Hun søkte jo bare for tull, og neimen fikk hun en tlf :) hehe.

Jaa, samboeren min også følger med på dette sammen med meg! Er jo søtt da :) Er liksom ikke helt hans type serie egentlig :P

Følger ikke med på det, ser så mye anert på tv [8D]

ORIGINAL: FruBente1886

Følger ikke med på det, ser så mye anert på tv [8D]

Jepp går veldig mye rart på tv ;) Ja vi har forskjellige smaker vettø ;)

Back
Topp